Ben bijna geneigd een vrouwelijk personage te maken als mijn eerste char. Die kont, echt. Hopelijk kunnen we dat ook aanpassen in de creation screens.
Voor iedereen die het nog niet wist, de Pip-Boy app (Android, Windows, iOS) is sinds enkele dagen al te downloaden. Nog niet te gebruiken i.c.m. met Fallout 4 natuurlijk, maar je kunt al wel een demo-mode afspelen waar het een en ander in te zien is
K ga ff een rondje maken aangezien die blijkbaar bij elke saturn en mediamarkt in duitsland ligt sinds gisteren. Laat het hier weten, kan ik jullie met een beetje geluk hopelijk ook blij maken
Ik zou me ook eerder druk maken om bugs. In Skyrim heb ik toen ook een bug gehad waardoor ik niet meer verder kon spelen helaas.
Ik heb geen problemen ervaren met Skyrim, en heb de game sinds de release gespeeld. Wat overigens niet betekent dat er geen bugs waren... Om de tijd te doden ga ik die vandaag maar eens spelen
Wanneer komt die nieuwe dashboard xbox one update nou met backwards compatibility? Dan kan ik eerst ff Fallout 3 spelår.