Dat mis ik al sinds Revelations. In II en/of Brotherhood had je echt toffe gebouwen om op te klimmen, waarbij je af en toe ook nog een beetje moest puzzelen (of verder in het spel raken) om boven te komen. En had je nog die PoP style dungeons. In III leek het alsof je 1 boom en 1 gebouw had die je steeds op dezelfde manier moest beklimmen en niet bepaald uitdagend waren. Je assassins op pad sturen had weinig waarde, als ze eenmaal assassin rank hadden. Handel drijven heb ik me niet mee bezig gehouden. Vond Monteriggioni wel tof dat je winkels kon 'kopen'. In latere delen leken er steeds meer toevoegingen te komen die voor mij te weinig waarde hadden. Maar begrijp ik het goed dat Unity en Syndicate ook die epische te beklimmen gebouwen en dungeons missen?
Unity wel imho. Syndicate heb ik nog niet gespeeld, dus dat weet ik niet. Wel heb je in syndicate een hook, waardoor ook het 'normale' klimmen erg easy en oninteressant wordt. Een beetje de angel uit de formule halen heet dat geloof ik
Tja, dat vind ik dan ook weer flauw, het spel is ontworpen met het touw in gedachten. Je kunt veel van die helix glitches niet eens pakken zonder.
Maar hij is echt soms wel handig vooral door de breed(bredere ) straten ivm tijdbesparing Ik mis alleen echt de drang om dit spel door te spelen Misschien moet ik stoppen met de Side quests en wat meer de main story doen
Lekker DLC in december, mooi vakantie dus dat komt zeer goed uit. Heb vorige week de main game uitgespeeld en ben echt verrast over de game. Vond hem tof.
Is het een standalone-DLC of heb je het spel nodig ? Heb mijn exemplaar namelijk al verkocht toen ik de platinum had gehaald. Trailer ziet er wel interessant uit
Game net binnen gekregen dus ik ga deze maar eens in de X1 stoppen. Net bijna 200uur Fallout 4 er opzitten. Wel weer even tijd voor een andere game..
Veel plezier met de game, zal wel lukken denk ik . Ik vond het een tof AC deel. Had van te voren wel mijn bedenkingen, maar het speelt echt lekker. Niet heel vernieuwend qua gameplay, maar het was voor mij fris genoeg om het helemaal stuk te spelen. Vanavond maar eens beginnen aan de DLC . Jack the Rippert!
Thanks. Echt een geweldige ervaring na het eerste begin. Ziet er goed uit. Loopt soepel. Ben echt content. Wat een verschil met de vorige AC.. Moet je verderop ook echt met de mannelijke character spelen? Of is alles met madam te doen. Persoonlijk vind ik dat altijd tof, een vrouwelijke hoofdrol.
Heel soms en ineens is de framerate compleet gezakt tot 2fps dat duurt een aantal seconden en dan is het weer terug naar normaal.. Vreemd. Verder is het geen vergelijk met de vorige Assassins gelukkig. Al merk in City of London toch wel dat het iets terug valt. Ik hoor mensen zeggen dat het te makkelijk is, nou is het inderdaad niet heel erg moeilijk maar dat is dus perfect voor mij. Gewoon genieten van een game zonder dat ^%$<>%^%*#^ gevoel. Hoewel, heel soms doet mijn lady ook niet wat ik wil. Dan heb ik een rijtuig gekaapt met loot erin en dan springt ze er ineens uit. Dag loot.. Maar buiten die kleine ergenisjes/foutjes is het een vermakelijke game wat er ook nog eens lekker uitziet.
Ik heb een vervelende bug. In Westminster bij de laatste bendeoorlog. Blijft de bendeleider achter een wegafzetting staan. Ik heb 16 bendeleden vermoord en moet allen haar nog, ze is lvl10 ik lvl8. Maar ze blijft achter dat hekje staan en ik kan haar ook niet vermoorden. Iemand meer last gehad van deze bug? Of is het dat ik nog niet ver genoeg in quests zit? Ben nu al 3 keer die bendeoorlog gestart maar het eindigd steeds in hetzelfde. Een hele straat bezaaid met dooie behalve die madam zelf...
Nope killde de meeste al voor je bij dat gevecht aan kwam. En bij het gevecht zelf hoefde je aleen die normaal ventjes te killen en won je al.
Ja inderdaad maar dit is een bende oorlog, zo eentje die je koet doen omdat die madam die ik moest vermoorden gevlucht is bij de 'normale' Heist. Dus dan hou je een Heist over die bendeoorlog heet en dan kom je bij elkaar op een plein en begint iedereen te vechten met elkaar. Maar de dame in kwestie blijft dus gewoon staan achter het hekje en kan ik niet doden.. Mooi kut...