Spoiler Las net een stukje van een gast die een leegstaand pompstation is ingegaan en die volledig heeft omgebouwd tot basis met stalen wanden etc. Ik zie mijzelf hier uren in spenderen. Edit: wat spoilertags geplaatst
Ik heb hem net opgepikt bij de Duitse MM in Herzogenrath, lagen er voldoende op voorraad voor zowel ps4 als Xbone en ze zijn tot 20:00 geopend, de game is ondertussen al 45 min aan het installeren!
Dat is zo inderdaad. Ik bedoel meer dat misschien nog niet iedereen wil weten dat die specifieke locatie als settlement gebruikt kan worden.
Gewoon even helemaal niets vertellen en vanaf dinsdag gewoon alles in spoiler tags, probleem opgelost.
Dat bouwen lijkt mij ook zo tof. Gewoon je eigen huis maken waar bijvoorbeeld je companions kunnen blijven en waar je dingen kunt droppen. Of echt een klein dropje maken en dan in elk huisje een companion die daar woont met zijn eigen spullen en wapens. En natuurlijk in dat dorpje ook mensen die spullen verkopen. Hahaha zo diep zal het ook weer niet gaan denk ik, maar zie het wel meteen voor me
Ik wil een megaton replica maken Jammer dat F3 en NV nog niet BC is. Perfecte games momenteel om even mee te vermaken
Ik had het wel verwacht na Skyrim. Die DLC was leuk, maar stelde niet veel voor. Ik hoop in deze game wel. Alles voor meer roleplaying.
Dat gevoel als iemand uit je lijst 'm aan het spelen is Misschien morgen even in Emmeloord kijken. Ben er toch en wil toch iets moois gezien hebben daar. Fallout zou prima zijn