Wat the fuck man kom op. Nou moet ik 5 uur wachten voordat ik online mag. Leuk zeg spel gekocht en kan hem alsnog niet online spelen.
Als je het spel opstart staat er server wachtrij en estimated time 5 uur voordat ik online kan. Ik snap dat de servers het misschien een beetje moeilijk hebben, maar dit gaat weer nergens over zeg
Ja is nu weer veranderd naar 30 minuten zie ik. Maar dit is toch vaag om in een wachtrij te staan om online te kunnen.
dat is zeker vaag inderdaad . dit heb ik nog geen een keer gezien .. hoorde al wel dat er mensen waren die niet online konden. maar dit is wel ziekelijk
En weer terug naar 3 uur. Mag toch hopen dat ik vanavond nog kan spelen anders vind ik dit echt een slechte zaak.
Waar zijn die cryptokey dingen eigenlijk precies voor? Is dat alleen om die supplydrops te openen? Zo ja koop ik meteen die van 30
Heb op de PS4 af en toe problemen met het vinden van een match maar tijdens het spelen loopt alles echt soepel bij mij. Is bij eerdere releases wel eens anders geweest @Alexknl Cryptokeys zijn idd alleen voor de supply drops. Heb wel ergens gelezen dat je dan beter 3 van 10 kunt kopen dan 1 van 30
Resolutie,fps een waas. Het zal mij in ieder geval een zorg zijn. Eindelijk weer een Cod die lekker speelt. Daar was ik na de debacles van de afgelopen twee jaar wel aan toe. Heerlijke game.