Haha oke dat wist ik dus niet.. lol. Ruapuna staat er dacht ik tussen voor de gene die wel de dlc heeft.. telt verder niet in het klassement Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Per auto 3 races. Bij de GT4 is de 3e race niet officieel omdat er dan een belangrijke CL wedstrijd is. 3e wedstrijd voor het klassement is gewoon Oulton Park. Als ik het goed begrijp althans.
Het staat er gewoon onder. In de originele kalender zat er op 15 november ook een gat in verband met de voetbalwedstrijd, dus er veranderd in principe niks.
Als we iets veranderen in de regels, wat dan ook, laten we dat weten in een nieuwe post en wordt de informatie in de originele post veranderd, dus in principe is de OP altijd correct.
Ga zo maar eens oefenen! Ook al heb ik niet zoveel met Dubai, het belooft een leuke race te worden. Aston is heerlijk wagentje om te bumperkleven. @Racerblade01, op welke datum racen we? De tijden staan ergens hierboven maar de datum is misschien ook wel handig.
Heb de game ook maar gestart en nu ga ik maar eens een 15 laps race doen tegen 35 AI gestuurde gekken.. alvast de race voor woensdag beetje verkennen en hopelijk morgen avond weer online.. als internet het dan wel doet tenminste Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik vind trouwens die Palmer een leuke, maar tegelijk ook lastige auto omdat je zo laag zit in cockpit vies.....moeite om soms de aex te zien. http://xboxclips.com/asjemenou75/6fbbe519-0bbd-4cd6-a022-e296f964d643
Yep, cockpit-view is voor mij echt niet te doen in dat ding. Vind dat jij het nog netjes deed, ik was waarschijnlijk drie keer het zand in gerold. Twijfel nog tussen de hood-cam of de roof-camera, tegen die tijd maar even goed uitproberen.
kun je in de opties niet handmatig de canerastanfpubten wat ophoefen (3¥enof knoppenibstellen om de 'stoelhoogte' aan te passe).
Ja je kan deze opties toewijzen aan knoppen Misschien dat je het met Seat Forward en Seat Up wel goed kan krijgen. Jammer dat er net te weinig knoppen op het stuur zitten om ze allemaal toe te wijzen.