ik heb na een aantal rondjes ook maar besloten om stm aan te zetten... dook daardoor net onder de tijd van sur . Later nog eens checken met tcs aan en/of stm aan.
Later ook nog eens oefenen met clutch, mijn gevoel zegt dat je daar niet sneller mee zou moeten kunnen zijn, maar de heren die met clutch rijden zijn wel bijna altijd sneller...
Kan ook zijn dat ik per ongeluk tegen een elite controller aanloop, dan kan ik eens kijken of die paddles mooi te gebruiken zijn als schakel flippers en dan 1 flipper voor clutch, of de makkelijst te bereiken button.
Vraagje voor eventuele mede eigenaren van buttons van Freek Controle.
Ik heb overigens sinds t einde van de competitie waar ik aan mee deed bij xbw een setje van Freekcontrole gekocht. Die voor t racen is zo'n rechte button met een ovaal waar je je duim in kunt leggen. Wat ik me alleen afvraag, moet je een dikke duim hebben dat hij helemaal strak zit, moet je die opvullen of hoort hij gewoon ruimte rondom te hebben. Het idee van die button is dat je makkelijker bochten kunt maken, je duim kan immers niet van de button glijden.
Laatst bewerkt: 8 nov 2015