Ik vrees het niet. De winkels houden zich tot op dit moment goed aan het embargo. Mocht het toch lukken natuurlijk laten weten Succes!
Gaan er rijen staan voor de mediamarkt(en) denken jullie? Anders ga ik morgen gewoon rond de opening even langs.
Arhg! De eerste review van Fallout 4 belooft al niet veel goeds, 6,8 / 10 http://bringvictory.com/ Bring victory gaming.
Zag net effe wat PS4 shots, maar ik kan ze niet linken via mobiel. Ziet er iig zeer netjes uit allemaal hoor, zo dan. Dude had een Mad Max character gemaakt.
En die site is what ? Ik wacht wel op reviews van oa Eurogamer. Maar maakt eigenlijk geen zak uit. IK ga de game toch super tof vinden!
Wat was ook al weer die goede site met special builder ? EDIT Tomraider spelen we volgend jaar wel op de PS4 de ultimate super enhanced edition met alle DLC :
Ik ben ontzetten aan het puzzelen. Ik wil stealth en ik wil snipers. Denk nu over deze build: STR 3 - moet toch iets kunnen dragen niet? PER 6 END 4 CHA 1 INT 5 AGI 6 LUC 3 Echt moeilijk nu je maar 21 punten hebt. Perceprion en Agilty core van mijn build, die ga ik nog verder omhoog brengen, net als endurance en int. De andere stats maybe, maar ws zijn perks belangrijker. Best ff wennen dat nieuwe systeem. Hoe ziet jullie build eruit? EN is zo weinig Charisma wel handig ?