Volgens mij moet je het zelfs nog met minder doen, want je gebruikt nu 28 punten Omdat ik de perks die onder Luck heb gezien eigenlijk het leukste vindt ga ik beginnen me een build die ik nog nooit eerder heb gedaan. Ben heel benieuwd hoe dat speelt, want maak altijd heel evenwichtige characters juist. STR 3 PER 2 END 2 CHA 1 INT 1 AGI 2 LUC 10
Ik focus me ook altijd meer op de wat bekendere sites en ook die AngryCentaurGaming vind ik erg nice en eerlijk. Het zou echt nice zijn als de game goed scoort, want dat is gewoon een goed teken. Zo niet, jammer... maar vermaken doe ik me er sowieso wel mee.
Krijg je die gratis fallout 3 alleen bij het digitaal pre order? Of als ik het spel morgen in de winkel koop, zit daar dan gewoon een download coupon in?
Was dit review net een geintje? Ik heb het zelf niet aangeklikt maar een maatje van mij wel en die kreeg hele rare shit.
ah, nice! heb ik nog wat extra te spenderen dus Moet alleen INT echt op 1 houden om als "Lucky dumb fuck" door het leven te kunnen gaan met die Spoiler: ... idiot savant perk
Zou wel echt jammer zijn hoor als de game toch blijkt tegen te vallen Bethesda zal dan ook aardig balen dat die zo ontvangen is. Ik durf wel te zeggen dat die geen cijfers gaat krijgen zoals Fallout 3. Die game werd echt super goed ontvangen, maar bij dit deel verwacht ik het op de een of andere manier gewoon niet. 14:00 toch komen de reviews online?
Luck op 10 is zonde, omdat er ook een bobblehead is die je 1 punt geeft. Gewoon op 9 zetten en dan snel opzoek naar die Luck bobblehead.
Ik denk zelf dat de game misschien niet extreem veel nieuwe features in de aanbieding heeft en daarop afgerekend zal worden. Het kan van mij part precies zoals 3 zijn, i am gonna love this shit
Dat heb ik dus ook. Als de opzet vrijwel hetzelfde is maar alles met een next-gen sausje is overgoten: dikke prima!