1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Gelukkig hebben we jouw wijze levenslessen.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Billingadres aanpassen naar Singapore als je in de store koopt ja. Correct.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben blij dat je het als wijze levenslessen ziet. Steek je blijkbaar nog wat op hier op het forum!
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Mijn X1 controller is ook binnen gekomen van de Wehkamp! Nu alleen nog ff wachten tot ik weer terug ben in NL ;).
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Euhm.. dit klopt voor geen mile!

    ik heb t net gechecked 50 dollar, is 47,31 dollar bij hun.
    Omgerekend naar euro's kom je dan op 43 euro nog iets. Dat komt neer op 1.09 dollar voor 1 euro.
    De huidige standaard koers is 1.07.. dus 2 cent goedkoper per dollar als bv via amazon dan is ie toch(toegegeven) weer €1,20 goedkoper!
    .................maar
    ................ helaas is de 10 dollar kaart(vreemd genoeg) $12,53.. dus tja uiteindelijk betaal je gewoon bijna 60 dollar voor een 60 dollar game!

    Je kunt dus gewoon overal je dollar kaartjes halen, het maakt qua geld niet uit.

    Volgens jouw berekening is een euro = 1,30 dollar waard.. dat is dus al sinds de launch niet meer.
    bron:
    http://www.wisselkoers.nl/dollar-euro

    En daarnaast zijn xbox games vrijwel overal gewoon 60 euro... en geen 67 a 68 euro zoals je zelf berekend hebt.

    je mag je zelf best zo voordelig mogelijk voor de gek houden, maar cijfers liegen niet...
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik mis ergens hier nog het woord (en terecht ook) "paardenlul".... maar dat terzijde :+

    De Elite Controller is een prachtig stukje hardware. Moet heel erg wennen aan de paddle's achterop. Zijn heel erg gevoelig en merk dat ik toch m'n vingers iets anders hou. Dat thumbsticks voelen echt heerlijk aan. Je merkt echt wel dat het allemaal net wat soepeler gaat. Heb nog niet echt een voorkeur voor de sticks ... maar ik neig momenteel meer naar de "Playstation" varianten. Spelen gewoon goed.

    Kwa paddle indeling ben ik er nog niet uit. Wil zo min mogelijk m'n duimen van de thumbsticks afhalen. In COD is het "sliden" en springen ideaal ... in Destiny heb ik nog niet echt een voorkeur.

    @Maddmonkey, jij al wel een (soort van) indeling gevonden?


    ... ben overigens wel super zuinig met dat ding.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb linkerstick de playstation pook en rechts de verhoogde pook. Ik heb de kleinste paddles achterop gezet. A en X gemapped daarop en ik heb smooth sesitivity voor de sticks gekozen.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker weekje op de Xbox zie ik nu pas. Tomb Raider, Fallout 4, Early access voor Star Wars, nieuw dashboard en Backwards compatibility
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hou op man.

    Elite Controller
    Black Ops 3
    Tomb Raider
    Star Wars Battlefront...

    Mijn portemonnee doet zeer.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vraag me altijd af in hoeverre men zit te wachten op BC. Bij vorige generaties was het nog wel eens een no-go als het niet BC was. Maar uiteindelijk speelde bijna niemand nog games van de vorige generatie. En anders had men vaak de vorige gen console nog wel.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    True aan de ene kant, aan de andere kant is het altijd leuk om oude games weer op te starten. En als het dan zó accessible is als dit, handig hoor.

    Zelf heb ik laatst Kingdom Under Fire gespeeld (Xbox game) op de Xbox 360. Super vet! En ook Ninja Gaiden BLACK speel ik nog af en toe.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is altijd wel de vraag idd. Wordt altijd veel om geroepen maar moeilijk verder om te ontdekken of het heel veel gebruikt wordt.
    Maar blijft wel netjes dat MS het toch doet na de vele vragen. En compleet van scratch zoiets gebouwd heeft. Verder is het wel een voordeel dat je gewoon je xbox one features kan gebruiken zoals party chat, screenshots etc en dat het "crossplay" is.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Met EA Access, kun je dan Star Wars Battlefront 10 uur gratis spelen? Of moet je dan de game gekocht hebben, en heb je dan eerder toegang..
     
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Je hoeft hem niet gekocht te hebben. Zolang je EA Access hebt kan je die 10 uur spelen.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Top! Kunnen we meteen even testen op de One :)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pas wel op dat het niet pure speeltijd is. De timer loopt ook als je de game gewoon open hebt staan. Dus sluit hem voor de zekerheid altijd even af als je toch niet speelt.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2015
  17. LiveGames

    LiveGames New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste allen,

    Ik heb sinds een week een Xbox One. Ben er erg tevreden mee. Toch heb ik een vraag. Dit gaat over het streamen met de X1. De kwaliteit is namelijk erg slecht. Ook als ik de instellingen op de hoogste kwaliteit zet krijg ik een melding waarin twitch mij verteld dat de kwaliteit naar beneden ivm de bitrate. Het resultaat is dat de stream erg korrelig is. Als ik daarnaast op mijn ps4 stream ziet het beeld er erg goed uit. En klagen kijkers niet over framerate problemen of korrelig / pixelig beeld.

    Dit begrijp ik niet. Beide consoles zijn rechtstreeks aangesloten via een utp kabel die naar de modem loopt. download 120 / upload 12

    Kan iemand mij vertellen hoe dit komt of hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt :D :D
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kwa connectie zou het genoeg moeten zijn :)

    Kijk even of onderstaande link wat voor je is.
    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/networking/streaming-quality-solution
     
  19. LiveGames

    LiveGames New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Rampage,

    Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb dit al inderdaad getest. Het resultaat dat wordt weergegeven is dat mijn verbinding niet goed genoeg is voor streamen. Ofwel, ik zou volgens de gegevens niet eens SD kunnen streamen. Kan het misschien zo zijn dat de ps4 andere (Capture Card oid) componenten gebruikt voor het streamen dan een X1?
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Op hoeveel staat je Ping/latency? Vergeet niet dat dit te allen tijde via de usa gaat en ook voor problemen kan zorgen.
     

Deel Deze Pagina