Heel vaag allemaal. Die stutter lijkt me echt aan rare bug en dan in een actie scene met die Deathclaw die precies hetzelfde is blijft de Xbox One versie op 30fps en de PS4 gaat naar 25fps om een of andere reden.
Wees maar niet bang. Ik heb gisteren nog Broken Steel van Fallout 3 uitgespeeld. Als je kijkt hoe geweldig die DLC en de game zelf support hebben gehad, hoef je je helemaal niet druk te maken. Vooral de wegenkaarten bij de metro ingangen zijn een kleine en opvallende verbetering. Je ziet dat veel beter. Ook de stabiliteit is erg goed en ik kon heel Broken Steel opvallend genoeg mijn companion meenemen, Fawkes, iets wat ik mij niet herinner van een aantal jaren terug. Fallout 4, komt helemaal goed ben ik van overtuigd.
In de Gametrailers review hoor ik weer een paar oude bekende songs uit Fallout 3 en New Vegas. Spoiler Je kan blijkbaar weer een super mutant als companion nemen
Dat hij het op een PC speelde en zelfs daar de game verre van mooi was of goed performde. Zelfs op de pc dropte het volgens hem wel eens onder de 20 fps.
Snap niet hoe dit mogelijk is. "It's a clear result across city areas, but surprisingly PS4 has a shortcoming elsewhere. While most battles produce a similar overall frame-rate, shootouts involving heavy transparency effects can affect PS4 more negatively than we'd expect. In extreme cases, such as on approaching an early Deathclaw enemy in Concord town, PS4 wavers close to the 20fps line when letting rip on a minigun. Fire, smoke, and blood splatter effects collide, and on re-testing this section several times on both consoles, Xbox One consistently produces a near-unshakable 30fps. It's possible this is a side-effect of Bethesda's choice to begin engine optimisations on Xbox One - but even so, PS4's lengthy stretches at the low 20fps range are out of place, given its advantages in every other area."
Nee. Overal is de PS4 iets beter zoals de meeste games. Heeft die Xbox One die 0fps stutters op hele rare plekken en dan is er een bepaalde actie scene zoals met die deathclaw en dan loopt bij iedere test die ze gedaan hebben de Xbox locked op 30 waar de PS4 dropped. Het is gewoon weer een ouderwets zooitje van Bethesda qua performance. Maar ja 10/10 must buy bij Bethesda games zoals altijd ook al is de performance slecht. En daarom interesseert ze het niet. Geen game mag zo gereleased worden.
Wow de soundtrack (score) is wel echt veel uitgebreider. https://itunes.apple.com/us/album/fallout-4-original-game-soundtrack/id1052835490
Goede cijfers!! Jammer van de slechte optimalisatie. Wat @Hybrid al zegt, geen game mag zo gereleased worden. Desalniettemin enorm veel zin in morgen. TW3 had ook slechte optimalisatie en voor mij veel gamebreaking beslissingen zoals choppy framerate, wonky combat en het ergste van alle is doodgaan van een val van ongeveer 1 meter en vervolgens tergend lang moeten laden. Al met al game toch uitgespeeld en zolang ik geen corrupte saved oid heb ben ik een redelijk geduldig mens. Ik heb er zin in
Hoe zit dit? Zijn dit alleen de background nummers van de game zelf, zitten daar de radiostations nog niet bij?