Dit is alleen de achtergrond muziek. De radionummers ben ik ook echt benieuwd naar aangezien ik al een paar oude nummers van Fallout 3 hoorde voorbijkomen
Zoals de naam al zegt: Original score. Het gaat dus enkel om de door Bethesda gecreƫerde tracks. Duidelijk PC masterrace jongens. Wordt 60 FPS in casa Modder dus.
Ik begin een chronisch gebrek aan geduld te krijgen. Fallout 3 en Broken Steel een dag te vroeg uitgespeeld en geen motivatie voor mijn backlog. Torment all over again. Must have the preciousssssssssssssssss!
En dat gaat ook echt iemand spelen. Maar ik snap het gezeur niet over slechte FPS. Zelfde als het gezeur over de loading times in The Witcher 3.
Dat hele backwards compatibility is een grote marketing tool van Microsoft hoor. Nu kunnen uitgevers alle oude meuk gratis weggeven en lijkt het net alsof ze engelen zijn.
Ik ben ervan overtuigd dat Bethesda die bizarre drop naar 02 frames echt wel fixt, dat hoort echt niet. Doet me denken aan die hele gekke korte stotteringen die ik in Fallout 3 wel een paar keer gehad heb na de 100 uur mark. Hoe dan ook had ik om een of andere reden juist verwacht dat er weinig van dit soort issues zouden zijn. Maar goed...wie weet hebben wij er morgen minder last van. Zo heb ik meer dan 50 vastlopers gehad in New Vegas (dat laadscherm was gewoon een vloek geworden) en vrienden van mij hadden er veel minder of amper.
Ben vooral benieuwd naar de bugs in quests, en of ze ooit gefixt worden. Skyrim en Fallout 3 vond ik heer-lijke games, maar sommige quests werden gewoon NEIT gefixt. Hoe kut is dat? Had er altijd een boel in m'n log staan (zelfs bij een nieuwe game 2 jaar later) die ik niet kon voltooien. Beetje jammer.
Wat dat betreft is de pc versie eigenlijk de beste. En dan bedoel ik de mods. Die fixen het tenminste echt. Ik heb op de pc versie nooit maar dan ook nooit problemen gehad met quests voltooien. Todd Howatd kan wel leuk zeggen dat ze deze game echt super goed willen fixen voordat het uitgebracht werd, maar als je nu al leest zit er nog steeds veel te veel dingen in die er gewoon uit horen.
Stel ik zou het spel kopen op de australische store? scheelt een paar euro maar ik heb de komende dagen geen tijd meer en wil hem heel graag spelen.. Zou deze dan al werken? En heb ik dan bijvoorbeeld een australische versie?
Verzendbevestiging van Bol.com is binnen Ik ga zo na het eten gelijk naar bed. Dan duurt de avond niet zo lang