Leuk Dirt 3 en ik wilde die laatst nog kopen. Nou dat wordt 1 November dus downloaden ipv kopen. Lekker spelen op de X1.. ben benieuwd hoe die met mijn TX wheel speelt.
Dirt 3 komt op de 360. Niet op de Xbox One kerel. 360 games klik ik niet eens meer aan eigenlijk. Speel ik nooit meer op. Jammer dat 360 altijd games heeft en XBox one free shit altijd minder is vind ik. Maarja free is free xD.
Acht de kans kleins dat dit met downloadable games gaat werken van 360 naar de One. Maar kan altijd natuurlijk.
Deze is te spelen op de XBOX ONE. Ik weet niet of het al direct kan of straks in november. Maar ik zit iig in de preview program en kan al meerdere games van de 360 spelen op de one.
Volgens mij is zelfs bevestigd dat alle games die vanaf september (?) onderdeel zijn van de Games with Gold voor de X360, ook onderdeel zullen worden van de backwards compatibility lineup voor de X1.
Dus alle games uit de "games with gold" zijn straks te spelen op de Xbox one.. Bron: http://www.gamesradar.com/games-gold-titles-are-free-download-now/
Ah oke duidelijk. Dus moet eigenlijk ook xbox 360 weer keer aanzetten en die shit gaan downloaden haha thnx.
Dat hoeft dan weer niet. Je kunt ze gewoon "kopen" via de xbox.com website en dan zijn ze van jou, ongeacht of je het download of niet.
Wat een waardeloze lijst. Vier versies van Sonic, een groot aantal budgetbakgames waarvan ik de helft niet eens ken en een flinke collectie arcadegames. Deze ongein mag de naam backwards-compatible niet dragen. Klassiekers als Skyrim, GTA 4 en de oudere versies van Call of Duty en Battlefield; dat zijn games die ik nog een keer zou willen spelen.