Morgenavond pas starten. Maar dan alleen maar tijd. Verwacht deze week zeker wel 40 uur in de game te stoppen
Helemaal mee eens. Skyrim had hetzelfde probleem met deze engine. Nu jaren later weer hetzelfde probleem, in mindere vorm dat dan wel. En als de game nu zo mooi was... kijk eens naar die wand waar dat vrouwtje in rode kleren voor staat. Dat ziet er niet heel gedetaillleerd uit. Ieks. Dan verwacht je toch betere performance. Gameplay saves the day?
Yeah het is zeker wel jammer. Na alles had ik ook echt iets anders verwacht. Zo uit het niets de game aankondigen en hetzelfde jaar releasen. Het leek er echt op dat ze dit keer hun shit echt straight hadden zeg maar. Dan dat de game eigenlijk klaar was tijdens E3, dan zou je denken dat het qua dit soort typische Bethesda bugs wel beter zou zitten. Hopelijk krijgt het allemaal gauw een fix, want de rest klinkt super positief zeg.
Shit wat een zin in deze game! Morgenmiddag college tot 5 uur maar ga hem van te voren even halen en installeren op mn X1, kan ik daarna meteen los
Shit, vergeten dat ik de Pipboy edition ook bij Bol had besteld... Gelukkig kan ik em terug gooien naar ze
Ben al de hele dag docu's aan het kijken van oa hiroshima/nagasaki en Tsjernobyl. Het is eigenlijk een beetje morbide om zo in te komen voor een game maar ik vind het wel boeiend om te zien en natuurljk enorm bizar. Vooral met Tsjernobyl waarin ze nog een explosie zijn weten te voorkomen en wat voor impact deze explosie had kunnen hebben. Dan zou Europa voor de helft een wasteland zijn en had de hele wereld hier gevolgen van. Ook bizar dat radiatie zo een extreem effext kan hebben op nageslacht. Het is echt een onzichtbare vijand. Uiteraard was het bij mij al bekend maar met dit soort games vind ik het altijd boeiend om dieper in de materie te duiken. Het spel is natuurljk fictie maar helaas niet ondenkbaar, althans, de aanval met dergelijke wapens.
Met Tsjernobyl mocht je ook een tijd hier bepaalde groenten hier niet eten, behoorlijk ernstig ja. Had een tijdje geleden ook een docu erover gezien. Kinderen die naar buiten gingen omdat ze binnen een paar minuten al een bruine huid kregen, om vervolgens binnen een paar dagen dood te zijn. Heftig als je dat zo ziet.
Van Tsjernobyl was het een docu van 1,5 uur. Een van de eerste hits op youtube als je zoekt op Tsjernobyl documentary. Even de naam kwijt. Andere zijn verschillende docu's op youtube over hiroshima-nagasaki. 24 hour after hiroshima is er een van. Ja dat klopt. Mijn ouders vertelde onlangs over. Ik was net geboren dat het gebeurde. Is het eigenlijk uitgesloten dat er eventuele gevolgen kunnen zijn voor bijvoorbeeld ons Nederlanders? De radiatie was zo enorm hoog dat mensen er maar een minuut per keer mochten werken zonder een fatale dosis radiatie te krijgen. En met de explosie is er enorm veel in de lucht terecht gekomen en over Europa getrokken. Ik hoor er niets over in het algemeen maar weet er verder niet zoveel over eigenlijk
Sorry dat ik het zeg boys, maarreehh Fallout...heb die hele hype gemist en nooit begrepen. Als ik de launchtrailer check zie ik een B-titel. Dit is toch gewoon modern apocalyptic Skyrim? Wat is er zo speciaal aan?