Mag ook wel. Fallout 3 was echt te makkelijk gewoon. Zelfs als je op very hard speelde, want je enemies werden dan gewoon bullet sponges terwijl het spel zelf niet moeilijker werd. Ik ga misschien wel meteen op het hoogste niveau, omdat je dan meer kans hebt op rare drops.
Mij lijkt het customizen en bouwen fucking vet in deze game. Dat had Skyrim laaaaang niet zo uitgebreid.
Schijnt een streaming bug te zijn en krijgt later een patch. Testen ze de games van te voren nog wel? Zo mag je een game niet op de markt brengen toch?
Me 2, maar vreemd genoeg toch ruim 180 uur ingestoken met Dark Souls nog sealed in de kast. Gezien de DeS fan die ik was/ben moet Skyrim toch erg goed geweest zijn om DaS te laten liggen. Maar nee, na honderduizenden glitches, vastlopers en bugs heb ik toch 180 uur in de game gestopt. Uitgespeeld, nooit meer aangeraakt; kut game. Toch iets wat Bethesda goed doet in hun games. Ondanks alles blijf ik spelen
Ik zal zeggen van niet. Maar de reviews zeggen er niks over en als je bijvoorbeeld deze thread leest zie je iedereen nog zeggen. Zin in morgen etc. Dus tsja maakt Bethesda dan niet zoveel uit.
Kijk dat is goed om te weten. Beter krijgt dat mooi gauw een patch inderdaad. Ik heb zelf gisteren Chernobyl Diaries gekekeken....had verdomme beter The Road opnieuw kunnen gaan kijken, die is pas fucking goed.
Iemand fallout al ergens in een store gekocht waar die nu al te spelen is? Australië en New Zeeland zijn te duur Hong Kong en Singapore is die pas de 11e beschikbaar
Ja het is echt bizar. Lijkt me heel sterk dat geen enkele reviewer deze ongein gehad heeft. Aan de andere kant heb ik extreem veel vastlopers gehad in New Vegas en weinig echte issues in Skyrim terwijl vrienden juist weinig problemen met NV hadden en ziek veel issues in Skyrim.
OH! Stroom ligt er morgen max. een uurtje uit en met een beetje mazzel op het tijdstip dat ik Fallout ga halen en anders speel ik even een uurtje campaign van Legacy of the Void. Beste gamedag van het jaar is weer ON.
http://www.xboxnederland.nl/nieuws/review-fallout-4-de-waarheid-en-niets-dan-de-gekleurde-waarheid/ Das toch een leuke om te lezen.. Vind ik persoonlijk..
Uit haar review: De framerates zijn helemaal goed, al zou het spel draaien op 3007 fps zou het zelfs niet beter kunnen dan dit. Bethesda heeft zichzelf overtroffen. Over 30 jaar zal Fallout 4 nog steeds een fantastische klassieker zijn. De rest van de gamewereld zou wat mij betreft stil gelegd mogen worden, meer dan Fallout 4 heeft een persoon niet nodig in zijn/haar leven. FA REALZ?