Finale van WCS is nu bezig. Voor het eerst twee foreigners in de finale en voor het eerst een foreigner champion. Mana is een Pool en het event is in Polen en speelt dus een thuiswedstrijd, Lilbow komt uit Frankrijk en als hij wint gaat hij als enige niet koreaan naar blizzcon, de finales van heel 2015. Protoss tegen Protoss is het. Hier kan je het kijken:
Ja heb 'm al betaald. Maar ik speel alleen de Campaign. Vind de missies en gameplay heerlijk en het sfeertje/verhaal vind ik ook best aardig.
Ik ook alleen Campaign, maar volg vooral de SC2-pro-gamers als passieve beoefenaar... Deze periode enorm genieten, want de Global Finals zijn geweest, zie http://sc2casts.com/event805-2015-WCS-Global-Finals voor de VOD's...
Klopt ja, heb het ook zitten kijken, de laatste dag bij een barcraft, toffe matches. Mochten jullie wel de multiplayer willen proberen en ik kan helpen dan hoor ik het graag. Kan bijvoorbeeld wat advies geven of jullie in de goede richting sturen, maar ook eens wat potjes archon mode samen spelen.
Ja het is bekend als uber multiplayer game, maar speel ik eigenlijk niet. Veel te intensief ook... campaign vind ik relaxt. En die is echt heerlijk trouwens! Dat hele warp concept voor units en hoe je dat kan ontwikkelen is heer-lijk.