Jij ook de beste wensen. Moge je veel loot vinden, veel super mutants doden en je beste maatje in de wasteland vinden.
Ik snap niet zo goed waarom dit niet een meer gedeelde mening is. Ik vind het echt onacceptabel dat iedereen lovend is over een game die frames strooit als zwarte piet. En andere games worden al afgekraakt door reviews en publiek, omdat ze bijvoorbeeld een nieuw verdienmodel proberen.
Die klassieke radio is echt geweldig, geeft de game meteen weer een heel ander sfeertje! Een magisch laagje ofzo, vooral nostalgische klassieke nummers bij zonsopkomst op een tuinstoel bekijken is geniaal
Same here Ik heb gisteren voor twee dagen gekookt, vanavond hoef ik het maar eventjes op te warmen Elke minuut telt straks haha
Haha ik heb gewoon een gezin en dus zal ik niet zo heel veel kunnen spelen. Maar goed vandaag toch zeker even de game installen en mijn character aanmaken en de punten verdelen.. Iemand tips? Ben meer een sluipkiller dan een Rambo.
Echt ik heb hetzelfde en daarom ook een enorme backlog Heb een tweeling van 8 weken en nog 1 kind van 5 Het is zwaar een gamer zijn
Ik heb dit gepland staan: Charisma voor (met name) Local Leader, en relatief veel intelligence voor extraveel EXP. Agility om te kunnen sneaken e.d.. Ik hoop snel Lockpicken te unlocken (Perception 4).
Dames en heren het is zover fallout 4 word released vandaag. Zoals jullie weten ( volgens mij weet niemand dit) ben ik alleen echt actief hier net voor de release van een game waar ik na uitkijk De tijd is dus weer aangekomen Allemaal veel plezier met FO vier En tot de volgende keer ( sorry dit moest ik ff kwijt)
Die bobblehead is best cool btw. Had een crappy dingetje verwacht maar het is nog best kwaliteit. Sterker dan de DS4 iig 88% duurt lang!