Waarom via internet bestellen als je het op kan halen in een winkel bij je in de buurt? Nog goedkoper ook.
Wehkamp is bij mij waarschijnlijk ook morgen pas Maar aan de ene kant vind ik het ook niet heel erg, omdat ik toch geen tijd had vandaag om te spelen. Dan maar donderdag heel de dag spelen, aangezien ik morgen waarschijnlijk ook geen tijd heb (ligt eraan of die morgen wel en op tijd komt en moet morgen ook gewoon werken).
Volgens gamekings is de pc en de ps4 versie echt veel mooier dan de X1 versie. Dat is dan weer jammer. Die Borris gaat zelfs opnieuw beginnen maar dan op de pc omdat hij de x1 versie qua looks erg vind tegenvallen.. Mmmm ben nu nog meer benieuwd naar hoe het er uit ziet op mijn tv..
Hmm hmm.. ben eigenlijk nog niet die pakkende sfeer tegengekomen die Fallout 3 en New Vegas wel had eigenlijk..
Dat zeiden ze daar ook. Maar meer omdat het niet heel vernieuwend is. Geen slechte game, dat zeker niet maar niet meer die WoW die ze hadden met fallout 3 en Vegas..
Omdat ik van te voren niet wist dat Wehkamp een dag te laat zou zijn. En daar was ie nou 49,99 euro. Achteraf gezien had ik m beter nu bij MediaMarkt gehaald voor die paar euro meer.
Hier ook binnen. En gewoon fallout 3 er gratis bij. Ik dacht dat je die alleen bij de digitale preorder kreeg. En een muziek cd erbij. Ook geinig.. Nou ik ga maar even installen...
Jammer dat ik zometeen weg moet. In ieder geval de intro gekeken en een character gemaakt. Bij deze Modder's badass marine (Character creator plaatje, dus eigenlijk niet echt een spoiler): Spoiler
Er zijn genoeg mensen die wel vandaag hun Wehkamp pre-order binnenkrijgen. Dus wij hebben gewoon pech.
Godsgruwelijk, wat is dit weer VET! Alleen weer die Bethesda muziek in het main menu en ik zit er weer in. Net mijn character gemaakt, stealth en sniper wordt: En het ziet er meer dan prima uit en die sfeer Ik zit geragd tot de kerst\!