Ik kreeg een mail en toen ik op de T&T link van BOL zelf klikte stond het er vermeld. Echter stond er ook nog steeds dat het vandaag tussen 8.30 en 21.30 bezorgd kon worden. Vreemd, maar als het echt morgen zou worden, dan baal ik als een stekker. Met Halo 5 had ik nog de mazzel 4 dagen te vroeg. Fuck you Post NL: Morgen 11 november 16:30 - 18:30 uur
ligt het nou aan mij of gaat dat installeren nou veel sneller? Ben fallout 4 nu aant installeren en zit al op 10 procent in 3 minuten. Zelfde had ik met halo 5 Terwijl forza horizon echt gewoon 5 uur duurde. Ben overigens erg benieuwd wat ik allemaal ga meemaken, heb echt helemaal niks gevolgd en alleen de announcement trailer gezien. Wanneer kan ik trouwens fallout 3 ook spelen op de xbox one?
Spoilers beter. Spoiler je moet de terminal hacken en de deur openen in de terminal. Vergeet de bobblehead op tafel niet!
Bij bartsmit is het alleen reserveren en geven ze je (volgens mij) ongeveer een week voor release een mail dat je kunt bestellen.
Het spel ziet er opzich wel goed uit, maar sommige textures zijn echt ronduit slecht. Ik vermaak me prima tot nu toe!