Die laadschermen (die tot nu toe heerlijk kort zijn, nog geen 20 seconden om een savegame te laden) zijn ook nice weer met die 3D modellen die je kunt roteren. Net zag ik eentje van een Milelurk, holy shit hoezo ze zijn veeeeeeeel mooier gemaakt dan Fallout 3, super nice verschil. Ik zou nog meer impressies willen plaatsen maar de game wacht op me, wat een game ook.
Wat doen jullie met al jullie loot? Ik ben nog geen vendor ofzo tegengekomen maar zit al helemaal vol met spullen die ik gevonden en geloot heb. Kan ik die ergens bewaren?
De graphics zijn nog best ok op de pc. Speel met alles op ultra behalve de god rays, draait heerlijk. De lichteffecten zijn vooral echt super! Screen uit eerste half uur van de game: Spoiler
Ik vind de game echt SUPER VET. Ziet er prima uit (PS4), nog geen framedrops gehad. hacking en lockpicking zijn hetzelfde als in F3 Maar man, man wat een sfeer en wat veel te doen. Ben allen nog maar in en rondom je eigen stadje geweest. Crafting is echt ook uber, heb al een lekker pistoltje gemaakt. Settlement buidling heb ik nog niet echt gedaan, snap ik ook nog niet helemaal, maar dat doe ik wel als ik er wat meer inzit. En alle loot is nu nuttig, super tof, maar ook wel een beetje OCD voor een loot whore zoals ik. Kun je junk/stuff nu gewoon bij elk crafting station achterlaten? Stond iets dat je dan de workshop unloacked moest hebben voor die locatie. Hoe doe je dat, zie je dat ? En ja, wat verkoop je dan nog ? En kleding armor is ook vet. Heb een sjieke hoed en een smoking gevonden, samen geven die CHR +3, dus die doe ik aan als ik in stadjes/ bij mensen ben. En verder wat raider stuff, heb ook al 25% rad resistance /Me happy beaver
Het moet wel heel gek lopen wil dit niet mijn GOTG (Game of the Generation) worden. Echt up my Alley dit. Als je high kunt worden van gamen, dan ben ik dat nu
Mbt tot de 0fps probleem op de Xbox. Lijkt erop als je een external HDD hebt je er geen last van hebt.
dem wat een spel. super gewoon. fallout 3 nooit echt gespeeld dus alles nieuw voor me. deur open met pinlock ging me heeeel slecht af. hihi
Dat komt als de dashboard update komt. Win10. Ik meen 16nov. Bij mij staat die tussen de ready to install. Maar ik heb al de nieuwe dashboard..
Loop inderdaad ook regelmatig te stoeien met de controls. Vooral het erbij pakken van m'n pipboy als ik de loot heb gepakt die ik wilde omdat ik het idee heb het lootscherm te moeten afsluiten met rondje. En wat ik irritant vind is dat je niet meteen wegkan van een bench als je je bedenkt, dan moet je eerst wachten tot je animatie klaar is. Verder voelt de map niet zo groot aan (nu al 1/6 van de map gehad naar m'n idee), maar zal veel opgevuld worden door indoor gebieden die er op de map uitzien als icoontje neem ik aan. Verder weinig tot geen sidequests gevonden. Ander minpuntje is dat je geen stats van loot kan zien bij het looten (weight/value) Althans, ik zie het niet, misschien een knop die je moet indrukken? Craften is tof en ik heb al even met settlement zitten klooien terwijl ik van te voren dacht dat ik dat onzin zou vinden. Opening was erg goed en de sfeer is weer heerlijk. Ik schrik me trouwens steeds het apelazerus als m'n hond achter me een deur opent.