[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Snap er nog niet zoveel van. Ben normaal ook niet iemand die het geduld heeft om elk huisje te doorzoeken en super veel te looten enz. Zoveel om allemaal uit te zoeken wat je allemaal kunt in de wereld.. En ik merk dat ik me echt effe moet concentreren en de tijd nemen om steeds die verhalen af te gaan waarbij je antwoorden aan moet klikken. Vond het verhaal op het begin wel tof. FPS is natuurlijk dramatisch maar het ziet er wel goed uit als je stil staat. Controls zijn ook wennen. Ik moet er denk ik nog effe inkomen..

Heb Witcher 3 ook al een tijd links laten liggen doordat ik niet echt de tijd neem voor die 'verhalen met antwoorden aanklikken' enz. (hoe noem je dat soort games btw?).. Ik wil denk ik gewoon pure actie, dat je continu bezig bent met iets. Anders ga ik wel een film kijken. Maar misschien verander ik nog van gedachte komende dagen over deze game :+

2. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    snap alleen me radar nog niet. (die groen balk in midden beeld). waar opdracht is wel maar huisje en andere.tekens begrijp ik nog niet. zo.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Eerlijk gezegd vind ik de graphics over het algemeen sowieso uitstekend te doen. Nergens tot nu toe dacht ik...''fuck dit is echt lelijk.'' verre van zelfs. In die vault ziet het er sowieso allemaal goed uit moet ik zeggen. De console versie is (so far) ook gewoon prima, dik in orde. Zelf nog geen framerate issues gehad en nog geen bugs.

Hier wat Xbox One shot (net ietsje mooier door de foon camera...maar you get the point:

Rienbu en Insane/Erret vinden dit leuk.
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom foto's maken met je phone? :p

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh idd he, ik kan ze zelf maken met de Xbox One. Maar waar vind ik ze online terug precies? Voor de video's ga ik altijd naar Xboxclips.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Xboxdvr.com.
    Sowieso is die site beter. Omdat die beide heeft en je ook clips van die site hier kan embedden.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Chill! Gaan we daar vanaf nu naar toe en plaats ik hier zo nu en dan eens wat shizzle.

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind de GFX ook niet tegenvallen hoor. Ben net in mijn oude huis aangekomen. De boel in het dorp geloot en mijn gun wat verbouwd. Heb alleen water uit de rivier gedronken. Lol niet handing in een fallout area. Kun je ergens terug lezen wat er aan info links boven in beeld komt? Ik kon zo snel niet lezen wat ik moest doen ivm dat ik vervuild water heb gezopen.

Verder nog een kaartje gevonden waar ik 1 ability mocht updaten. Altijd handig alleen klik klik klik, kut doe ik nou, upgrade ik mijn luck. Dat was niet echt de bedoeling.. Nou ja zonde maar geen enorme zonde..

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Als je vervuild water drinkt krijg je rads erbij, die kan je weer wegwerken met Radaway, is niet heel ernstig.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat geldt btw voor alles. Bijna alles geef Rad poison

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben vooralsnog bezig met Settlement, gaat veel tijd in zitten! maar wel erg leuk!

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben al een uur op zoek naar eten om die quest af te maken...

Mallakai vindt dit leuk.
  13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ga richting het zuid westen, eerst over de brug en dan voor het pompstation naar rechts, dan loop je richting een boerderij en daar kun je meloenen en tomaten planten pakken :D

Ik was daar ook zeker 20 minuten mee bezig.

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Top dankje!

Ik begrijp ook het inventory menu niet helemaal geloof ik. Ik raap alles op en neem alles mee en stop dat dan bij m'n huis bij zo'n workbench. Doe ik het zo goed? :+

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep gewoon alle scrap meepakken in de buurt zeg maar, er kan van alles tussen zitten wat je later dan weer nodig heb.

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Cool. Ik heb een Fat Man met een mini nuke gevonden :D

Ligt vlakbij je huis, bij een robot stortplaats

Mallakai vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben nu level 3, maar wat is slimmer. Moet ik eerst die vijf abilities updaten of ook perks updaten? Vind ik een lastige keus..

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon perks kiezen naar jouw speelstijl. Lockpick en hack is handig. Die ene waar je meer ammo vindt ook. Als je die kan nemen dan

19. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik zit nu in level 8 en heb nu voor het eerst eentje in Strength gedaan omdat ik in een bunker zat met veel te veel loot en ik had al teveel mee toen ik er in ging. Verder alles in perks zoals gun nut en meer damage met pistols, dat soort ongein.

Haha, kwam bij de winkel toen ik uit die bunker kwam en was vergeten dat ik een gasmasker ophad vanwege rads. Kreeg even een flinke MGSV flashback (maar even met telefoon, ps4 deed gaar met uploaden):

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Dat noemen ze een RPG.
    Zo te horen ben je niet van dat gerne.

Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina