1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Toch maar even een paar vragen, heb wel gezocht, maar blijkbaar niet goed genoeg,... ;)

    1. Wat heb je nu eigenlijk aan die staf,.. of is het een kwestie van ze in de club hebben en ze doen hun werk. Merk er iig niks van en kan het ook niet echt terugvinden.
    2. Als je een RB op SP zet dan wordt het blokje rood,.... eigenlijk raar want een LM op CM of andersom dan blijft die geel. Wil graag een RB als SP neerzetten en vroeg me af hoeveel invloed dit nu heeft door het rode blokje. Helaas is er geen positie-veranderingskaartje hiervoor. Kortom RB, RB laten of gewoon neerzetten als Spits?
     
  2. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    1. Bij de stafkaarten staat een percentage. Dus bijvoorbeeld bij managers staat een +2% contract; dit betekent dat wanneer jij bijvoorbeeld 5 managers van +2%, de volgende contract kaart die jij gebruikt 10% meer waarde heeft. Dus als ik +10 contract bij iemand doe krijg ik (10x1.10=) 11 contracten ipv 10.
    2. Ik zou in ieder geval zoveel mogelijk spelers op hun eigen positie laten spelen, anders krijgen ze een lagere 'chemistry', die vervolgens aannames, loopacties, passes etc negatief beïnvloedt.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Bedankt voor je snelle reactie! Stom idd van die staff,... had het idd gezien bij de manager en zal dus idd ook zijn bij 'knie blessure' kaartjes ed.
    Denk dat ik dan toch maar eens een andere opstelling moet proberen dan 4-3-1-2. Denk aan 4-3-3(4), enfin het houd me iig weer lekker bezig. :)
     
  4. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Geen probleem, hoop dat je er wat aan hebt! Zelf speel ik overigens met een 4-3-2-1 + High Pressure opstelling. Misschien een aanrader ;)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb op ps3 maar 10if Koscielnys gekocht voor 140-150k,want zit met handelen beetje op dood spoor en merk dat bijna alle ifs duurder worden dus even een gokje genomen.Verder zijn er op de ps3 ook elke dag maar 280duizend live transfers
     
  6. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Had ik niet gedaan als ik jou was. Over 2 weken is het Black Friday en Cyber Monday: goed voor één van de grootste crashes ooit afgelopen jaar. Dus als je niet van die 10 afkomt voor die tijd, grote kans dat je er flink verlies op maakt.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nog nooit van gehoord haha en wat houd dat precies in dan
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Tijdens Black Friday en Cyber Monday zijn er volgens mij lightning rounds. Veel verschillende pack met een bepaalde limiet. Worden veel packs geopend waardoor de prijzen weer verder dalen.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok bedankt maar verschil is dat er met ps3 maar 300duizend live transfers zijn,Hero Aguero staat maar 3x tekoop,Inf Zlatan 4x en ga zo maar door de markt is veel kleiner geworden op ps3 daarom ben ik ps3 ook wel zat met gemak.Maar zal er eens over nadenken of ik mn 10ifs Koscielny zal verkopen,staan er trouwens ook maar 28 van tekoop
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wou toch even team van een vriend van me posten
    Leno
    Verhaegh Benatia If Boateng Alaba
    Vidal
    Reus. Robben
    Gullit
    Kluivert if Auba
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nou naar alle waarschijnlijkheid komt er toch een x box one maar nu ben ik een beetje aan het zoeken en de ene kost 330euro en de ander 500 wat is het verschil tussen sommige.Ik wil gewoon een normale zonder al die poespas want speel echt alleen maar fifa,dus weten jullie waar de goedkoopste bundel tekoop is?
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Zie ze nergens van €500 als ik eerlijk ben. Maar zie er één rond die €330 en die is gewoon prima.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    En bij wie is dat dan?ik heb ze wel vanaf 500gezien maar die zien er heel anders uit
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Had het enkel ff op bol.com opgezocht en 'Xbox One FIFA 16' ingetypt. Bundel voor €330 en verder geen andere bundel. Maar is wel normale Xbox One. Kan jij me linken naar die van €500 dan? Zou kunnen liggen aan kinect, maar heb dat zelf ook niet (en mis er niks aan). Was vorig jaar al gauw €100 duurder.
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan niet meer vinden haha maar bij die 330bundel zit alles in wat ik nodig heb?
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Console, controller, spel, headset. Alles wat je nodig hebt.
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Grote klasse thanx,binnenkort maar eens een potje doen hehe
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe heet trouwens bij de x box zon kaart waar je fifapunten mee kan halen?bestel ik die er maar gelijk bij
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    die duurdere kan zijn door kinect er bij (100e) of 1tb ipv 500gb (50-100e).
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha morgen komt die binnen:thumbs: maar moeten in de x box one controller batterijen?Wat is dat voor gekkigheid dan
     

Deel Deze Pagina