1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou je maakt mij wel benieuwd.. Mooi? leuk? bizar?
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Overnieuw begonnen met dit keer een man.
    Ben nu alles goed aan het volgen en loot vrijwel alles. Wat ertoe leidt dat ik nu boven de 260 items zit, waardoor ik niet meer kan rennen en heel sloom loop :+
    Wat kan ik nu het beste doen? Alles met een value waarde van 1 weggooien? Of kan ik die ergens bewaren. Heb ook geen idee wat ik nodig heb en wat niet. Ik schat dat ik spullen met hogere value moet houden of niet? :p
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon zware shit dumpen man.


    Man wat een gedoe. 2 Supply lines opgezet tussen settlements, dan wordt er weer eentje aangevallen door raiders omdat ik te weinig defence heb en blijkbaar fail je die quest als je niet optijd gaat helpen. Ook steeds genoeg bedden, water, food, power zetten. Een water purifier geeft trouwens purified water. Dit wordt automatisch regelmatig gedropt in je workbench.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer je bijvoorbeelde meerdere handguns hebt, dat weegt allemaal extra toch? Kan ik die guns die ik niet gebruik het beste verkopen of scrappen? Daarnaast kwam ik een trader tegen en daar kan ik ook van alles aan verkopen. Kan ik gerust alles uit 'junk' verkopen of gaat dat ook tijdens craften van pas komen?
     
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Junk komt bij craften van pas, want alle junk is opgebouwd uit materials die je bij het craften kan gebruiken. Als je transfer doet bij een workbench, of armor workbench of whatever kan je met driehoekje/Y al je junk in een keer overplaatsen en is het bij elke workbench van die settlement, of elke settlement als je een bepaalde perk hebt.

    Van handguns heb ik ten alle tijden eentje van elke munition soort bij me. Is eigenlijk een beetje overbodig omdat ik er nu maar drie ofzo gebruik, maar dat stamt nog van uit de tijd dat ik regelmatig te weinig kogels had.


    Ik kan trouwens een companion niet meer terugvinden, heb haar naar sanctuary gestuurd, maar ze loopt er niet rond naar mijn idee. Zie ik iets over het hoofd?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn, dan is het dus echt uitkijken wat je aan zo'n trader verkoopt en wat voor dingen je gewoon dropped of scrapt.


    Oooh by the way..mochten mensen het nog niet weten.

    Als je tegen een muur staat en je gun tegen je lichaam gedrukt , dan zul je om het hoekje kijken/leanen met je gun, erg handig tijdens de gunfights.

    Voor de mensen die meerdere characters tegenlijk gaan gebruiken en dus veel switchen hebben ze het goed aangepakt. De savefiles staan gewoon goed gesorteerd. Dus dies jij character 1, dan zie je ook alleen de saves van deze.
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat ik doe als ik bijna aan mijn max zit van dragen is naar sanctuary gaan en al mijn junk in workbench gooien. Alle wapens die ik niet nodig heb of meer als 1 heb craften
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    help please. wie heeft er goeie tip om die machinegun robot uit te schakele
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Misschien een domme vraag maar hoe kom ik van die RADS af ga daar nu telkens door dood dus kom geen stap meer verder.
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Rads als in radiatie? Radaway of Radx ofzo gebruiken
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    RadAway nemen dan gaat je radioactiviteit weer naar beneden
     
  12. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Je kan radaway gebruiken of naar de dokter in Diamond City. Verder nog geen manieren gevonden.
     
  13. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Granaat? IN cover zitten iets van cover af, VATS gebruiken, meteen weer in cover
     
  14. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    dank u. ja die had ik niet. maar veel cover ja. top
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je kan ook gewoon snel schieten hoor. Zijn zo stuk die dingen
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game en guide ook binnen, vanavond installeren en los zodra het kan. :9
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu level 3 en ik heb 2 punten (?) kunnen verdelen. Deze heb ik toegekend aan 2 specials.

    Nu kan ik bij specials en bij perk RB indrukken voor next rank? Wat kan ik daar mee?

    Waar kan ik dat pak (Power Armor) veilig bewaren? Ik loop liever zonder, maar wil het ook niet kwijt :)
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Is er speciale cover functie dan?

    Voor de bouwers een vraag:

    Hoe kom ik aan concrete :+

    Wilde beginnen met bouwen aan het einde van de game maar wil toch graag een put maken voor schoon water. Maar heb dus concrete nodig en dat heb ik in 16 uur nog steeds niet gevonden. :p

    Btw.... FANTASTISCHE GAME!!

    Veel beter dan TW3 imo. There is said it :p
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je kan bags of cement vinden en kopen. :)
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx man.
     

Deel Deze Pagina