Heren vraagje, Heb het denk ik totaal gemist. Maar wat is het nut van zo een shelter/huis bouwen? En moet dit echt,of kan ik dit skippen mocht ik het niet leuk vinden?
Tot nu toe heb ik het in een aantal quests moeten doen, gewoon de basics. Heb niet het idee dat het verder echt verplicht is. Weet ook nog niet echt wat het nut is, maar ik vind het wel enorm verslavend haha.
Voor mij absoluut game van het jaar (denk niet dat Tomb Raider hier nog aan kan treffen vrijdag) Echt een geweldige game dit. Spoiler ik ben nu bij the Brotherhood of Steel (vliegdekschip) echt indrukwekkend en zelf ben ik inmiddels een knight geworden, dus kom maar op met de armor Overigens Spoiler Iemand die ook vind dat de stem Paladin Danse een beetje op de stem van George Clooney lijkt?
Sta ik bij het dhl ophaalpunt kunnen ze t pakketje niet vinden Sorry maar moet toch ff klagen hier En janken
Lol mijn game (gisteren besteld) is gewoon al binnen. Zit zoals gewoonlijk weer vast in character creation
CE Guide is zeker de moeite waard voor de vraagprijs in winkels. Je krijgt er namelijk ook nog een mapje bij van Vault Tec met A4 papieren afbeeldingen van alle SPECIAL poppetjes. Guide zelf is weer ouderwets dik en ziet er goed uit. Er staat enorm veel content in, maar ga hem pas gebruiken als ik er echt niet uit kom. Ik heb geen zin om steeds naar mijn PC te moeten lopen en had al jaren geen guide meer gekocht. En speciaal voor Fallout 4 alle games van mijn HDD gegooid, savegames wel bewaard. Nu heeft Fallout 4 de hele console voor zichzelf.
Misschien toch ook maar bestellen. Deze game is zo vol met van alles dat het zonde is om de helft niet te weten.. Bij bol is die €17 nu. 544 pagina's. Is dat dezelfde? Wat dacht je van deze, http://www.gamesradar.com/heres-how-you-can-make-fallout-4s-dogmeat-wear-clothes/
Hoop dat ze aan het eind van de week nog verkrijgbaar zijn, altijd erg fijn en mooi gemaakt die boeken, zeker die met hardcover! ..heb er ook zo eentje van The Witcher 3.
Denk ik ook. Dit is de CE uitgave, http://www.bol.com/nl/p/fallout-4-v...l-guide-collector-s-edition/9200000046985000/ Net maar besteld.
Dat is inderdaad de normale, met dezelfde cover als de CE. CE is hardcover en heeft dat Vault-Tec mapje met die afbeeldingen erin.
Hoewel ik er wel weer lekker in zit qua sfeer en het relaxte VATS combatsysteem en dit soort titels heerlijk wegspelen, ben ik toch niet echt blown away. Weinig vernieuwing t.o.v. het vorige deel, hoewel dat natuurlijk voor sommigen juist heerlijk is. Maar het voelt me net iets te weinig gepolijst aan hier en daar. Dan heb ik het niet alleen over de graphics (na pracht en praal van destiny, batman en whatnot was dit toch even slikken, vooral charactermodels en animaties in de openings-scene). Ook de interface, gebruiksgemak en logica hadden wat mij betreft net effe wat handiger kunnen zijn, vooral als het gaat om craften en je personage uitrusten met wapens en armor. Kweenie, leuk om te doen maar nog wel wat rough around the edges.
Ik heb alleen de Softcover Strategy Guide even doorgebladerd bij de MM, maar ik vond het papier veels te dun eerlijk gezegd. Geen idee of dat bij de HC beter geregeld is.
Het komt door de HC dat die juist beter is. Hij bladert ook makkelijker door en je kan hem bij de eerste pagina al makkelijk opengeklapt houden. Papier is inderdaad wat dunner, maar dat moet ook wel, anders krijg je net een statenbijbel. Als je daar eens één van ingezien hebt, dan snap je wel waarom. Die statenbijbels zijn loodzwaar en deze guide is al bijna 2 kilo. Veel beter dan de CE guide van New Vegas en een stuk beter dan die van Skyrim. Die cover zag er goed uit, inhoud ook, alleen het gebruik was niet zo prettig. De guide van F4 is weer ouderwets Prima Games.