Ah dus dat is het. Die raakt gewoon na verloop van tijd op? Want ik lijk amper echte schade op te lopen so far.
Ja tot je een hand vol super mutants tegenkomt Heb ook een vastloper gehad toen ik een lift wilde oproepen
Heb qua performance alleen wat framedrop en hickups gehad. Verre van hoe erg sommige mensen het maken. Of ik stoor mij gewoon niet zo erg aan. Het is sowieso de meest smooth fallout game die ik heb gespeeld. Ben nu level 19 en het verhaal word echt al vetter. Een shitload aan sidequests en ipv weg werken word het alleen maar meer. Wat een game zeg. Dacht dat ik even helemaal klaar was met open-wereld games maar boy was i wrong Kijken of ik dit jaar nog aan de Bloodborne DLC toe kom en dan eens kijken of ik een leuk verslag kan tikken wat mijn goty is geworden. Wat een jaar zeg
Achter een van de huizen staat als het goed is een hondenhok (volgens mij die naast jouw huis) waar hij in zit.
Ik heb dat Power Armor nu naar zo'n station gebracht en ik kan het repairen. Hoe werkt het precies met dit ding....kun je die ten alle tijde gewoon repairen (dus ook de core) en het weer gebruiken? Want dan wordt het wel aardig makkelijk, lijkt me sterk....maar denk ik vraag het even.
Core kun je niet repareren, deze kun je wel vinden in de wastelands of bij vendors halen. Repareren van je armor kan uiteraard wel, maar ook daar heb je dus onderdelen voor nodig zoals aluminium.