1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kijk! Goed geregeld, daar hou ik van. Ik denk dat ik het armor ook gewoon ga bewaren voor de zwaardere stukjes en gewoon normale kleding/armor tijdens het exploren, je bent dan ook gewoon mobiel en sneller en je kunt gewoon craften zonder eerst dat armor uit te moeten stappen. Ik las in een laadschem trouwens dat je het armor ook kunt gebruiken zonder de delen, dat is allemaal weg gaaf zeg.
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt zo doe ik het ook! als je op een gegeven moment een bepaalde kant opgaat dan wil je dat pak ook niet meer uit :p

    En zojuist mijn eerste freeze gehad :mad:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Wel drama's al gehad met de ondertiteling. Loopt gewoon achter, of loopt helemaal niet. Ook al een keer gehad dat mijn char ophield met praten, maar zijn stem op de achtergrond wel doorging. Nogal pijnlijk dit, maar weet zeker dat dit voor BGS redelijk simpel te patchen is. Ik ga er ook vanuit dat ze het wel doen.

    Overigens een hekel gekregen aan Power Armor. Mooi dat het erin zit, maar had het liever op dezelfde manier gezien als in Fallout 3, dat je het dus ook op dezelfde manier kan vinden en verhandelen. Ik hoop dat ik het niet veel nodig heb. Eerste Deathclaw ook gehad. Het is dat er ook raiders op schoten, anders had ik hem niet zo gemakkelijk neer gekregen.
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb er sinds dinsdag al 26 uur inzitten dus dan klopt het wel ;)
    En ik ben alleen maar bezig met quests. Bouwen bewaar ik voor het eind
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Freezes zijn altijd kut. Wel erg nice dat de console zelf dan niet vastloopt en je zo weer terug in de game bent. Zelf nog niet meegemaakt maar zal echt wel gebeuren nog.

    God wat is dat weapon modden bruut zeg. Net van een standaard Pipe Gun een Bayoneted Calibrated Pipe Sniper Rifle gemaakt. Fucking lovely.

    Ik heb trouwens voordat ik de vault verliet mijn naam veranderd naar Bruce. Deze naam heeft de dev ingeprogrammeerd, maar Codsworth zegt alleen maar Sir, is dat normaal?
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dan kijk je niet goed.

    [​IMG]

    Huis dat het dichtste bij de brug staat.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Had dan fuckface gekozen of tittie :+ die noemt ie wel haha
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Hahaha, tja. Of kan het zijn dat ik hem meteen Bruce had moeten noemen bij de allereerste character creation? Ik veranderde de naam pas aan bij de laatste.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee ik deed het ook pas voor ik de vault uit ben gegaan. Misschien geen hoofdletter ofzo?
     
  10. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Anders maak je er nu Caitlyn van.
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nope, hoofdletter B gewoon. Raar. Ah well.

    Kan niet meer veranderen nu. En ik heb nu te mooie shit gevonden om overnieuw te gaan.
     
  12. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb hem gevonden, maar de hond zat er niet in :mad:
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben al die huizen in het gebied aan het leeghalen qua alle meubels scrappen, maar het gebouw zelf kan ik niet weghalen. Is het de bedoeling om dit gewoon zelf weer in te delen of lekker leeg laten staan?

    Ik ben niet zo'n Bob de Bouwer, maar het kan best leuk zijn om wat huizen te gaan indelen. Op dit moment schrap ik al die objecten, maar het is misschien ook goed om het een en ander te 'storen' . Was wel handig geweest als er zou staan dat je een object al in je storage hebt...zoals bepaalde banken en TV's, zodat je die gerust kunt scrappen.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2015
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Voor het bouwen wil ik eerst echt een huis of terrein hebben. Het is leuk om onderdelen te maken, maar ik wil niet dat die ergens aan de andere kant van de wasteland gedropt worden.

    Wapens komen denk ik wel gelijk in je inventory.

    Wat me trouwens erg opvalt is dat de spullen die je loot nauwelijks wat wegen en je veel meer kan dragen. Ik kan tot 260 dragen, maar kom nog niet eens over de 100 en heb al voor een kamer vol aan spullen geloot. Sterke verbetering t.o.v. Fallout 3.
     
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    De voordelen die je krijgt van bobbleheads en magazines, heb je die alleen als je de bobblehead/magazine in je bezit hebt, of kan ik het gerust storen/verkopen?
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij kun je nadat je ze hebt gebruikt gewoon storen of sellen ...

    Overigens, mbt looten, stel ik wil een raider looten, dan krijg je dat menuutje met loot in beeld. Maar dan wil ik niet alles looten, maar alleen bepaalde dingen. Hoe scroll je door zo'n loot lijstje ?

    Heb in doors wel wat framedrops gehad, maar verder niks ergs.

    Overigens komt er nog weinig van mij stealth build. Heb nog geen silencer en ik heb een awereness perk genomen, zodat ik kan zien welk level en damage resistance enemies hebben. En verder hacking en lockpicking, want ik haat het om dingen ongeopend te laten :)
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    zo veel dingen te doen. Zoveel keuze. Lol. Onderweg naar huis nu met tussenstop om mijn guide op te halen bij het aflever punt. #ikkeurhetgoed.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Je kunt met de cursor door de loot lijst scrollen :)
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Welke cursor? Ik speel op de PS4 ....
     
  20. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Gewoon de ouderwetse pijltjes toetsen, niet met de stick!

    Wat over m'n eigen gameplay voor de zekerheid in een spoiler;

    Wat een game, ben in lange tijd niet meer zo hooked geweest! Heb er ruim 20u gametime opzitten, 6 bobbleheads, 5 followers tot nu toe. Een paar legendary enemies verslagen maar 'Swan' ten Noord oosten van Diamond City is tot nu toe veruit de moeilijkste geweest, hij dropte een legendary Power Fist. Voor de mensen die opzoek zijn naar fusion cores voor het Power Armor suit, wanneer je 2000 caps hebt kun je een huis kopen in Diamond City en in t huis liggen er 4 stuks en een shit load aan ander spul dus die 2000 caps is t meer dan waard! Elk hoekje en gaatje in de binnenstad van Boston is wat te doen dus ga nu maar weer snel verder!!
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2015
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina