Serieus? Op de oude Dashboard duurde het bij mij 20/30 seconden voordat die een app zoals Friends of Party had geladen. Nu heb ik alles vrijwel direct.
Alles is idd wel veel sneller geworden.. weet niet of er nog veel is veranderd voor de preview members maar die tijd dat ik de nieuwe dash al gebruik ben ik er wel tevreden over Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
ik vond dat het aardig overzichtelijk was met alleen om je friends te kunnen zien, maar met zal ook wel wennen
Kun je ook los met de nieuwe omgeving. Ik geniet er al even van... Het is ook leuk om al mijn 360 games tussen de lijst met "ready to install" te zien staan.....
Vergeet niet Dirt 3 te downloaden, dat kan tot morgen. Leuk spel om met een groepje tikkertje te spelen met gymkhana wagens. Link: http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...-9115-d802434d083d?DownloadType=Game#LiveZone
Tikkertje spelen..?! Ben ik bij!! Zeker even downloaden inderdaad. Er zit een hele toffe "vibe" in deze game. Al moet ik wel zeggen dat ik de besturing erg gevoelloos vind
Ik speelde het gisteren en het voelde inderdaad wel heel anders. Had hem op zelf schakelen gezet maar dat is echt verschrikkelijk bij Infection. Heb al genoeg moeite om de auto tussen containers te mikken. Als je de auto een beetje onder controle hebt en je hebt een leuk groepje dan is het wel echt een mooi spel.
Kan me nog herinneren dat Dirt 3 de enige game is waar ik écht goed in was. Ik weet wel zeker dat ik een online win-percentage had van >50% en dan rijd je meestal met 8 man ofzo. Desondanks vond ik Dirt 1 en 2 beter. [/pats-modus]
Ik ben nu bij me broertje maar krijg de game nie gedownload.. beetje jammer maar helaas Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Wil. Hebben. Vraag me af of deze auto (of überhaupt Ferrari) ooit nog naar pCARS komt. Zonder die verschrikkelijke livery dan.
Oei, geluidstechnisch zijn ze er wel héél erg op achteruit gegaan zeg. Je hoort 2x in het filmpje een veel luidere Ferrari dan de anderen. Dat is de 458, de voorganger van deze
Lastig om het geluid te beoordelen aan de hand van een filmpje met een onbekende microfoon. Zie het wel al helemaal voor me dat iemand je vraagt of je even een proefrit wilt maken en dat jij vervolgens het aanbod weigert omdat de andere auto een mooier geluid maakt.