[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Toch wel de CE hè? Die heb ik ook. Krijg je ook een code bij om online de mappen en info etc te bekijken. Erg geinig en handig..

Wat is jullie favo wapen eigenlijk?

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ga je dan met de guide bij de hand spelen? Is toch niet leuk? Gaat toch om zelf ontdekken, vinden, zoeken, ervaren, balen, euforie, etc ?

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Een legendary fusion rifle. Righteous victory ofzo.

Ik ben alleen echt te zuinig op ammo :+ gebruik telkens een zelfgemaakt klapper thesis tool met .38 ammo, omdat ik het vaak zonde vind om andere ammo te gebruiken. Af en toe sniper of revolver voor hoge enemies

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Voor de mensen van Sanctuary moet ik nu voor voedsel zorgen. Heb wat carrot plants geplaatst maar het blijft op 0 procent staan en nu kan ik bij food ook niets meer kiezen. What am I doing wrong?

5. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Is bepaalde ammo 'eindig' dan? Want ik zou juist alleen maar willen spelen met het meest legendarische wapen dat ik heb, haha. Het zou zonde zijn als ik hier zuinig op moet zijn omdat de kogels op een gegeven moment op zijn...

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik niet, zeker niet. Maar het is meer een mooi overzicht van wat er allemaal te beleven is in deze wereld en een leuk hebbe ding voor in mijn kast.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet iemand assignen om het te oogsten. In het bouwmenu op A drukken op een poppetje en dan naar de plantjes kijken en weer A. Dan heeft diegene de taak om daarvoor te zorgen.
    Alle ammo is eindig, maar het valt wel mee :+ ik vind het alleen zonde om alles neer te zappen met een fusion gun waar ik 600 kogels van heb, terwijl ik ook slappere wapens heb. Ik begin nu wel een behoorlijke berg aan ammo te krijgen. 200 sniper kogels, 500 revolver kogels, 600 fusion kogels, 1000 .38 kogels (slapste in het spel geloof ik) en nog eens 300 10mm kogels. Dan nog nukes en rakketten die ik eigenlijk nooit gebruik :p misschien als ik een keer een legendary supermutant tegenkom ofzo

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol ik heb ook een berg. Ik moet maar een beetje meer in Strength steken want ik ben steeds te zwaar...

9. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Toevallig heb ik vanmiddag ook de guide besteld, CE uitvoering.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    @Maddmonkey

Thanks, gelukt. Wel heel gaaf zeg dat bouwen. Je pleurt een gebouwtje neer, deurtje erbij en het werkt gewoon meteen. Zo easy to use en tof zeg. Gaan die settlers ook gewoon andere gebouwen in die ik hier plaats en gebruiken ze dan ook de bedden enzo?

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Nee man. Gewoon een collectors item zeg maar :)
    De 1ste pt staat die sowieso in de kast :+

Heb de hardcover besteld. Online maps? Das fijn voor op de iPad :)

Gakkie vindt dit leuk.
  12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Bedden gebruiken ze ja.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Weinig minpuntjes tot nu toe. Echt veel wat ik echt super gedaan vind. Als ik echter toch wat minpuntjes zou moeten noemen....

De simpelere dialogen.
    Geen granaten, molotov tijdens VATS.
    Niet heel erg veel muziek op Diamond City Radio, die toch wel de leukere nummers heeft.

Rienbu vindt dit leuk.
  14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Vind de dialogen idd wat simpeler maar het toevoegen van een gesproken personage vind ik persoonlijk beter. Het draagt wat bij aan de immersie

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook zeker waar. Maar op zich hadden ze al die tekst opties erbij kunnen doen, tja alleen ook flink extra voice acting materiaal dan.

Even over dat bouwen. Ik begrijp iets niet. Ik bouw een voorkant met deuropening en dan wil ik zijmuren ermee verbinden zeg maar, maar dat wil maar niet lukken. De hele tijd wanneer ik het probeer te connecten roteert ie automatisch de verkeerde kant op en de enige manier om het de plaatsen als zijmuur, dan ontstaat er een kier. Met daken lukt het echter wel. Da fuqieu?

Ah nevermind, je kunt dat alleen met bepaalde muren doen. Vloeren zitten er niet in zeker hé? Want nu hebben de settlers een koude stenen ondergrond. :)

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Iemand? :p

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dismantle wat van de wapens die je vind. Pak alle junk op en stop het in de workbench. Daarnaast kan je in de workbench een specifiek item markeren. Tag for search moet je dan doen.

18. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Je kan ook in workshopmode, als je dan een item wilt maken maar materialen mist. Aanzetten dat de materialen waar je naar zoekt, koper bijvoorbeeld, er dan een vergrootglas staat bij de objecten die je tegenkomt in de wereld waar dan koper in zit. Koper zit bijvoorbeeld in fuses, hot plates, cooking pots,lamps,telephones etc.

Wat een heerlijk spel weer zeg,na 25 uur aangekomen in Diamond City,. Word alleen wel lichtelijk lijp dat ik Garrus uit Mass Effect overal hoor praten daar:+ Fuck sociale contacten/verplichtingen. Blijf dit weekend lekker mancaven in the wasteland.

Laatst bewerkt: 13 nov 2015
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zoals ik eerder al zei gebruik ik de guide pas als ik er niet uit kom. Ik ga zelf ook echt wel verkennen en genieten van de vele verrassingen.

Alleen gisteren haat aan die quest in een fabriek. Echt te vaak dood gegaan en dan mis je de knop om een loopplank te kunnen verlengen. :'-(

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nice!!! Laat ik nou net op zoek zijn naar koper. Ik kom er net achter dat je ook switches kunt plaatsen, dus ik ga voor wat licht zorgen voor die lui. En dan moeten ze zich ook maar redden hoor, luie zwijnen Hahaha.

White Hawk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina