1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Jup, maar je krijgt er eerste batterijen bij. Heb zelf een paar oplaadbare batterijen, dus dat is voor mij snel opgelost. Je kan ook een Play and Charge kit kopen, dan ligt ie aan draad, maar heb je geen batterijen nodig.
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik heb ook oplaadbare maar weet niet of die passen haha wel schik van,wel zonde van de 1,6miljoen die ik nu heb maar die ga ik wel even opmaken aan packs
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb ook de nieuwe controller. Bij mij paste de nieuwe batterijen wel, maar het klepje hebben ze veranderd. De 'clipjes' zitten op een andere plek.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Valt er ook iets in te stellen op de x box kwa afwerken?Op de ps3 waren veel schoten op doel en binnenkant voet vaak een doelpunt en op de xbox gaat alles ruim naast.17 schoten tegenover 3 en toch verliezen zegt genoeg
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik had hetzelfde als jij, ging ff switchen naar een xbox one om fifa daarop te spelen. Vond het echter verschrikkelijk, controller bagger en fifa speelde gewoon heel anders.

    Heb nu weer gelukkig een ps4. Misschien dat jij er wel aan went maar ik ga nooit meer switchen.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Controller kan ik wel aan wennen,het gekke is wel dat het afwerken enzo gisteren wel goed ging maar na een controllerupdate heb ik dus 1potje gedaan en toen ging alles over de zijlijn haha.Fifa is idd anders op Xbox vind het minder soepel maar dat zal met een weekje wel weer als normaal voelen.Wou gewoon een x een Xbox vanwege de Legends
     
  7. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Laatst bewerkt: 13 nov 2015
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb een flink aantal keer draft gedaan en heel vaak gewoon de finale gespeeld, dus gewoon derde ronde winnen en eventueel ronde 4. Helaas als je dan klaar bent je pakjes opent, kom je erachter dat je er steeds geen 15k uit haalt omdat de pakjes zo slecht zijn. Dus zelfs als ik ver kom maak ik er geen coins op. Haal die 15k investering er dan gewoon niet uit. Dan is het mij niet de moeite waard om te blijven draften. Ken genoeg mensen die in ronde 1 verliezen en vervolgens Kompany of Varane of wie dan ook uit een pakje halen, maar dat geluk heb ik op het gebied van packs niet echt. Daar moet ik 20x 100k packs voor openen om dat te krijgen, bij wijze van spreken. :p
     
    Bidle vindt dit leuk.
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Keuzes, keuzes,..... Heb ISCO (84) gekocht als CAM gekocht. Speel 4-3-3(4) en hij heeft 1 groene lijn en twee oranje lijnen. Erg netjes dus en speelt goed. Enkel nu Silva (88) gekregen. Stuk beter op papier, maar bij het opstellen heb ik wel 2 rode lijnen (waarvan één naar de spits) en 1 oranje. Dus tja,... heb al een paar keer gespeeld, maar hoe belangrijk zijn die lijnen nu eigenlijk. Enfin,... wie oh wie zou je kiezen??
     
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Je ziet de chemistry onder je kaartje als je in je team 1 tikje naar rechts doet met je rechter stick. Als je goede chemistry wilt krijgen, dan moet elk rood lijntje van een speler opgeheven worden met een groen lijntje. Dus als voorbeeld van je David Silva: die heeft nu 2 rood en oranje. Oranje is neutraal, rood moet je zien als -1 en groen als +1. Bij groen kan het ook als +2 gelden als een speler een link heeft met een speler die dezelfde nationaliteit en club heeft (voorbeeld: Palacio en Icardi). Deze heft dus 2 rode lijntjes op. Doel is om minimaal neutraal te eindigen.
    Dus terug naar het voorbeeld: 1 van de rode lijntjes van David Silva moet normaal groen worden, want dan heeft David Silva goede chemistry. Als het goed is heeft hij dan 9 of 10 chemistry. Stel hij heeft 9 chem, dan kan je de laatste punt verkrijgen door òf een manager met dezelfde nationaliteit of competitie òf je 10 wedstrijden met de speler hebt gespeeld, genaamd de loyaliteit bonus.
    Je ziet wat voor invloed het heeft door de groene pijltjes omhoog bij de stats van je spelers. Je speler krijgt dus een soort statboost.
    Sorry als het allemaal een beetje onduidelijk lijkt, maar ik typ dit op mijn mobiel en het wordt een beetje onoverzichtelijk . Maar zo werkt het een beetje.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Enkel dan nog twijfel ik wat ik zal doen. Mede omdat Sliva gewoon erg goed is,.... De rest van het team om Silva heen bouwen vind ik een beetje onzinnig en heb verder ook wel nette spelers. Dus wellicht toch beter als ik hem verkoop en Isco met zijn 'echte' groene lijnen het werk laat doen.
    Wel jammer eigenlijk,... had een tijdje terug ook Ibrahimovic en die paste echt niet, maar bracht wel goed geld op! ;)
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok duidelijk verhaal,moet weer helemaal opnieuw beginnen met de x Xbox heb maar 10k en merk wel dat het handelen moeizamer gaat dan verwacht.Ik dacht ga veel lage bins kopen en zo'n 100k per week winst maken maar bijna niemand zet ze er goedkoper op dan de laagste bin
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Man man, man,... toch weer gokjes gewaagd met een paar pakketten en in de laatste komt te voorschijn Ribéry!! Had een beetje haast dus snel alles naar de club en en wat blijkt,.... in hetzelfde pakketje zat ook Suarez (90). :)
    Hoeveel geluk kan je hebben met die pakketjes enne niet te vergeten dat ik Ibrahimovic, Silva en nog een paar leuke ook nog gehad heb.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2015
    Siemenn vindt dit leuk.
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik dacht ik koop een Xbox want wil een x met legends spelen en de Xbox markt is drukker waardoor ik lekker kan handelen.Maar ik heb nog maar 50k ben echt elke x op zoek naar de laagste bins van bepaalde spelers maar er komt echt niets voorbij,nu al spijt van me aankoop
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha, je gaat me toch niet vertellen dat je van PS4 naar XB1 bent overgestapt omdat je Fifa met legends wilt spelen? Dan ben je wel redelijk die-hard fifa fan.
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee had ps3
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Goedkoper dan de laagste bin? Hoe werkt dat?
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Begin zelf te twijfelen of het niet aan mn Xbox ligt:+ je hoeft toch niets in te stellen met zoeken op transfermarkt? Voorbeeldje met goedkoper dan laagste bin is dat er ongeveer 300 a 400 Varane's tekoop staan en laagste bin is 8400 dan ga ik steeds opnieuw zoeken vanaf 8000 en dan na beneden en dan steeds opnieuw.Soms wel 10min lang maar ik vind niets onder de 8000 dat is toch raar met zoveel live transfers en zoveel Varane's?
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    De goedkoopste is toch altijd de laagste bin?:+
     
    donfatos en Bidle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina