[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik moet trouwens ook nodig eens een vendor tegenkomen, want zit echt met veel te veel troep en voel me gedwongen om steeds gear te salvagen voor resources.

Ik denk toch maar eens naar Diamond City vandaag, misschien dat ik daar mijn shit voor resources kwijt kan.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Op... easy? echt?

3. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Het had ook nog very easy kunnen zijn he, geef Geel wat meer respect.

4. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Je had ook bij binnenkomst in die hal een terminal kunnen hacken om zo'n robot te laten patrouilleren. Die schiet dan met z'n lasers alle raiders dood. Daarna zijn personality modus veranderen of een granaat erop.

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Weet iemand hoe je erachter kan komen waar je verschillende companions zijn? Ik kan preston en doggie niet meer vinden :'-(

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik me de hele tijd afvragen waarom de fuck ik bij het gas station wel een generator kan plaatsen en in Sanctuary niet. Bleek dat al die fuses allemaal in die workbench zaten. Zou handig zijn als je bijvoorbeeld een telephone pole meteen kunt scrappen naar je inventory toe.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dan zou je inventory zo vol zitten. Dat is waarschijnlijk de keuze die ze gemaakt hebben.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die heb ik totaal gemist en mijn hacking is niet al te best. Aangezien melee eindelijk fatsoenlijk werkt in een Bethesda game, heb ik meer voor Strength gekozen. Op die manier heb ik de meerderheid al rennend en slaand omgelegd. :thumbs:
    Robot is wel tof, gewoon even rustig wachten en klaar is kees. Loot oppikken en de fabriek is helemaal voor jouw. :+

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als ik in een gebouw meer lampen plaats, dan heb ik zeker een medium of nog betere generator nodig hé? Want bij de eerste generator kon ik maar een wire eraan vastkoppelen. En toen ik een switch plaatste kon ik die niet meer wiren.

Ik neem aan dat NPCs zelf geen gebruik maken van switches hé?

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Je ziet wel hoeveel een item aan energie verbruikt.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is het denk ik. Ik had een small generator neergezet (produces 3x stroom) als ik dan een Power Pylon (3 )plaats en dan een lightbulb, dan werkt die gewoon. Ik neem aan dat de 3 voor 3x stroom staat van de Power Pylon? Bij de lightbulb staat tussen haakjes een 6, dat zou verklaren waarom de andere lampen niet werken dan.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Tussen haakjes betekend hoeveel je er van kan maken. Er staat ergens 'required x energy'

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440

Interessant om te zien. De XONE doet het in dit geval dus marginaal beter dan de PS4 tijdens gevechten met veel speciale effecten. Alleen die fps... 20-25 fps in een shooter? Niet echt geweldig. En het klopt dat Skyrim ook steeds slechter ging draaien, hoe groter je save werd. Ben benieuwd wat het effect gaat worden bij Fallout 4. Tijd om weer te gaan patchen, Bethesda.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bewijst dat de Engine verouderd is en CPU bound is. En laat die in de nieuwe generatie nu allemaal lager geclocked zijn, maar wel met meerdere cores. Blijkbaar is deze engine daar niet zo goed in ... Tijd dat ze weer eens van scratch beginnen met een nieuwe Engine :)

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik merk vooral een drop als ik naar andere gebieden wil. Blijft soms even hangen dan.

16. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Zo, nog even wachten op de download en dan kan ik ook eindelijk aan de game gaan beginnen... :D

donfatos vindt dit leuk.
  17. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Haha, sommige computers bevatten echt grappige logs. En net kwam ik deze lieverd tegen op een toilet :+:

donfatos, Maddmonkey en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  18. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje:

Als je huizen leeg haalt kun je ervoor kiezen om dingen (kapotte kasten, stoelen, banken etc) naar je workshop te sturen, of je kunt ze scrappen? Waarom zou ik ze eerst naar de workshop sturen? Als ik ze scrap krijg ik toch gelijk die resources (hout, staal etc) of moet dat echt via de workshop uit elkaar gehaald worden?

19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Scrappen levert minder op dan dat er ingestopt is. Je kunt dingen beter storren. Of je moet echt het materiaal nodig hebben.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat hierboven gezegd wordt. Uiteindelijk gaat je hele werkplek vol met spullen zitten, want met junk kan je dit ook doen. Ik heb nog nooit zovaak allemaal rommel op zak gehad. Ga ook echt bizar vaak op en neer :+

Mijn companion moet er trouwens maar niks van hebben hahah. Sta ik daar teddy beren te verzamelen, krijg ik opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd van "laat die rommel toch lekker achter. Je hebt er niks aan". De hoarder in mij komt dan wel een beetje naar boven :+

Deel Deze Pagina