[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Moet ik dan echt een huisje bouwen en het daar in leggen?

Of willekeurig ergens dumpen? Dat huis bijvoorbeeld waar dat groepje survivors zit?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De game klopt echt qua sfeer en geloofwaardigheid. Een stad na zoiets zou er echt zou uit kunnen zien, minus de gekke non human gevallen natuurlijk. Kapotte bruggen, verlaten diners, trucks op de weg etc... Top.

Wel vond ik toen ik op de Pipboy even naar de map ging dat het er nogal klein uitziet. Het is echt overduidelijk geen Skyrim maar kleiner dan Fallout 3 lijkt me ook sterk. Komt ook misschien omdat ik redelijk gewend ben geraakt aan maps zoals Witcher en DAI wellicht.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik stop alles in de workbench.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Elke workshop, maar ik zou er een kiezen en daar alles inmikken, bijvoorbeeld in Sanctuary.

ik zit nu zelf in sactuary, maar twijfel om te verhuizen naar de drive-in bios. Wel mooi stukje grond, kun je mooi allemaal eigen bouwsel neerzetten :D

5. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb ook alles nog in de workshop van de sanctuary. Lekkere game met wel een paar kleine bugs tot zover en soms wat vertragingen. Ben nu bijna level 20 moet me alleen wat meer gaan verdiepen in dat bouwen en modden van armor en wapens heb op 1 of andere manier nooit alle juiste items.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn wij nou gewoon met zijn allen geluksvogels? Want afgezien van de dialoog bug heb ik nog niets gehad. Geen vastlopers of framedrops. Een vriend van me wel. En de definitieve analyze van Digital Foundry was dat alledrie systemen echte issues hebben. 19 uur in de game en dat allemaal nog niet gehad. Nou.... ik vind helemaal mooi!

Insane/Erret vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb al een crash gehad en merk echt wel die frame drops tijdens het spelen. En soms wat bugs natuurlijk, maar daar kijk ik al niet eens meer raar van op in Bethesda games :+

8. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Heb de game nu 3 uur gespeeld waarvan 1 uurtje aan het editten van mijn character is opgegaan, kom ik eindelijk uit de Vault vind ik alsnog mijn personage niet helemaal naar wens/op mij lijken.. Grrrr... :p hahaha (neem aan dat ik nu niks meer kan veranderen aan mijn uiterlijke kenmerken?)

Enfin, eerste indruk van de game is heel erg positief en de sfeer druipt er werkelijk vanaf, prachtig! ..het totaalplaatje wat de game telkens op je scherm tovert ziet er gewoon super uit ook al is de engine/grafische pracht technisch gezien misschien wat achterhaald. (ben wel een graphicshoer en was hier dan ook wel beetje huiverig voor, onterecht blijkt nu!)
    Game draait verder prima en met de controls/gameplay is ook niks mis, voelde wat mij betreft gelijk prima. (speel op PC met 360-controller, framerate bijna constant 60fps met ultra settings :thumbs:)

Had wel binnen no-time een bug te pakken.. Eerste beste stoel waar ik op ging zitten binnen de Vault zorgde ervoor dat mijn benen verdwenen toen ik terug wilde opstaan. Kon niet meer bewegen en zag enkel nog mijn upper-body plus armen. Zweefde in de lucht, net zoals Codsworth zeg maar. :lol:

Laat de herfst en winter maar volledig losbarsten nu, met "Fallout 4" in huis zit je voorlopig gebakken!

9. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    eindelijk begin ik het te snappe. en zat er helemaal in. liefst ga ik nu weer dpelen maar moet zo weg grrrr. top spel

10. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Moet ik iets doen om te weten te komen wat het password is van terminals? Bijvoorbeeld die in het museum? Ik doe iets fout, want alles wordt geweigerd.:+

11. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Nee je moet gewoon die woorden proberen die er allemaal in staan. Als je een woord kiest zeg hij hoeveel letters je goed hebt. Ik ga altijd vrij snel over tot gewoon woorden proberen. Na 3 x ga je uit de terminal en weer terug erin en probeer je weer 3 x. Zo zal de terminal niet vast zitten na 4 x een fout woord

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het terminal hacken mini game is gericht op het goede woord vinden. Zodra je er eentje aanklikt, staat er rechts likeness:1,2,3 of 0. Dat cijfer betekent hoeveel letters op de goede plek staan. Vb: wachtwoord is bood en boar staat er ook tussen. Als je boar aanklikt, krijg je likeness 2 te zien

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer je onderweg dingen zoals een Raider Power Torso en Helmet vind...hoe belangrijk is dit om mee te nemen? Ik heb namelijk zelf twee Power Armors in een gebouwtje staan. Of kan ik ze hiermee upgraden?

14. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ben ik de enige die de meeste huizen in Sanctuary niet krijgt 'gescrapt'? Ik heb al een paar huizen helemaal leeg gehaald maar dan nog kan ik het huis niet scrappen. Dat huisje met dat groepje survivors kan ik ook niet scrappen. Ik wil namelijk zelf iets bouwen en daar dan mijn workbench en alle spullen heen slepen. Ook krijg ik de workbench niet verplaatst, de rest wel.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Alleen zit daar wel een poel met heel veel radiation in het midden. Ik ben ook in Sanctuary mijn basis begonnen en ik probeer in elke settlement een barracks neer te zetten met bedden, electriciteit, radio beacon, water en genoeg eten. En defense uiteraard. Alleen ben ik nu op het punt dat m'n staal op is, terwijl ik daar echt honderden van had eerst.

Je kunt niet alle huizen scrappen, een stuk of vier / vijf maar geloof ik.

16. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Mooi boek, die guide van Prima Games. Kwam al een leuke tip tegen over boeken :
    Je kunt boeken vinden van de Boston Library die te laat (niet) zijn ingeleverd. Als je dat alsnog doet bij de betreffende automaat, krijg je daarvoor een speelmunt. Dje kun je gebruiken in een andere automaat waar je mooie prijzen kunt winnen.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Oh lekker, heb hier en daar een huisje gescrapt. Sanctuary al verneukt dus :+ Eens kijken of ik nog wat creativiteit in me heb dan :p

18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kunt alleen de huizen scrappen die compleet zijn ingestort en waar je dus ook niet in kan.

19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Je kunt ook met de cursor over alle tekens scrollen. Als er dan meer dan 1 geselecteerd (highlighted) wordt dan klikken. Bij de meeste gaan er dan foute woorden weg maar Er is er ook meestal 1 van 2 tekens en die reset het aantal x geprobeerd.

Lekker handig dus. Gewoon even proberen scheelt je zo een woord of vier waar je uit kunt kiezen.

Verder heb ik een vraagje. Ik moet zorgen dat er vers water in mijn settlement komt. Maar ik zie nergens in het build menu iets van een waterkraan of wat staan. Hoe werkt dat?

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Jawel, er moet een waterpomp bij staan.

Deel Deze Pagina