50+ uur op de teller... Binnen 1 week... Dat is een record voor mij.. Ik kan er gewoon niet mee stoppen Thanx @Gakkie voor de reminder gisteren. Is evengoed nog 05:15 geworden hahaha Lang terug dat ik jou zo enthousiast over een game heb gehoord Kabuto
Tof dat je ook je settlers gear kunt geven. Mijn settlement in Sanctuary is nog niet aangevallen maar als dat gebeurt, kunnen ze dan vanaf elke kant komen? Want er zijn best veel open plekken qua toegang, ook bv bij het water.
Het zijn toch altijd weer die Bethesda Game Studios games man. Ze flikken het gewoon weer en ik moet toegeven dat ik wel echt twijfels had.
Vandaag wilde ik beginnen. Kies resume, en niks. Could not load safe file. File might be corrupt. Nou lekker dan.... Gelukkig had ik nog een save game van even ervoor dus ik hoef niet heel erg ver terug in de tijd.
Altijd save on rest en auto save enzovoort aanhouden. Altijd, want de dag dag dat ik weer een corrupted save krijg kon ik mijn console wel eens gaan mishandelen.
Ik maak altijd om de zoveel tijd een nieuwe save aan. Dit weekend aardig wat uurtjes gemaakt. Ik heb nu voor het eerst eens gekeken naar het craften van armor en wapens, dus ik heb nu echt bazengear. Daarnaast stapels aan stimpacks, Nuka Cola in alle soorten en ammo in alle soorten. De wereld verkennen levert toch aardig wat op.
Op moment vind ik het nog allemaal erg overweldigend, daarom neem ik zo nu en dan ook gewoon een paar dagen pauze van de game. Het moet wel een beetje leuk blijven. Ik heb in andere grote open world games en MMO's ook vaak dat ik heel veel speel en dan maanden niet, dat wil ik voorkomen met deze game. Er is zoveel shit te doen, dat moet wel leuk blijven.
Zou het verstandig zijn om een Fallout 4 gameguide te kopen of is er een bepaalde website met dit informatie? Ik vind het allemaal erg overweldigend en weet niet goed wat de beste way to play is, sterker nog, welke manieren er allemaal zijn.
Guide is leuk maar even op internet zoeken is vaak veel sneller en makkelijker imo. Zag toevallig net dit voorbij komen, misschien heb je daar iets aan.
Ik heb de guide maar meer omdat ik het leuk voor mijn verzameling vindt. Op internet is inderdaad genoeg te vinden.. Maar het is zo uitgebreid allemaal. Ik denk dat je zomaar 200 uur in deze game kunt stoppen..
Level 12 nu. Eigenlijk totaal nog niet bezig met story lines / quests. Alleen maar locaties aan het afschuimen. Nog een level en dan kan ik eindelijk Gun Nut level 2 nemen en een silencer maken ....
Gaat niks boven een guide in de vorm van een fysiek boek vind ik... Alleen al het doorbladeren brengt zoveel extra sfeer met zich mee! Met zo'n boek heb ik ook altijd het idee dat ik het maximale uit een game haal. Uiteraard waak ik voor spoilers, maar ik check wel vaak genoeg of ik geen belangrijke zaken of verstopte items/locaties misloop. (in real-life heb je ook gidsen en landkaarten ) Internet en andere digitale shit als ik aan het gamen ben leidt mij helaas te veel af... Op Internet dwaal je altijd zo snel af. (bij een boek zoek je dat op wat je nodig hebt, en dan gaat die weer dicht, ik weet wel wat sneller is )
Mee eens. Het is gewoon leuk om te hebben. En die boeken ruiken ook altijd zo lekker.. Ben nu een beetje de locaties buiten Diamond City aan het rondneuzen.. Best geinig en spannend in al die huizen... Ben alleen al een paar kluizen tegen gekomen waar je minimaal master lockpick moet zijn. De volgende level up die maar even kiezen. Nog een vraagje, mijn armour T-45 suit heeft reparatie nodig maar hoe doe ik dat? Helm en leftarm zijn kapot...