[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha dit had ik net ook. Na een paar seconden verdwijnt hij vanzelf en komt hij buiten weer tevoorschijn :p

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gewoon bij he power armor station kiezen voor craften en dan kun je repareren. Kost staal geloof ik ...

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
  4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat maakt een review nog uit, of wat een ander denkt. Ik (wij) speel hem al en hij super. Nuff said :)

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is er veel verschil tussen de gewone strategy guide en de collectors versie?

6. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik vind het echt een heerlijke game alweer 38 uur in de game gestopt en speel het nog steeds met heel veel plezier. Mijn personage is nu level 28 alleen heb ik het niet zo op de power armor tot zover die ik heel weinig nog gebruik.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Same here, Power Armor vond ik toffer in Fallout 3. Je kon het verhandelen tenminste en het voelde niet zo lomp aan om steeds mee te slepen. Ik ga er denk ik nog wel spijt van krijgen als ik weer een Deathclaw tegenkom.

Looten ben ik nog het meeste mee bezig. Echt overal is shit die ik wil hebben en nergens kwijt kan. Gewoon tof, eindelijk weer eens een game die gewoon een loot heaven is. :9

8. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Als je die Deathclaw tegenkomt moet je gewoon een huis in vluchten en vanuit daar schieten, hij komt toch niet naar binnen :+

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee, maar er zijn er natuurlijk meer in de game. De eerste die ik tegen kwam was relatief makkelijk omdat ik Power Armor aanhad en bovendien ook raiders op hem schoten voor afleiding.

Ik ga trouwens wel een dikke stimpak voorraad aanleggen als ik weet wat daar de beste manier voor is. Game heeft qua difficulty veel weg van Mothership Zeta DLC van Fallout 3. Altijd oppassen dus! :+

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Kleine details zijn altijd leuk :cool:

Killamonkey vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat dacht ik ook maar ik zie echt nergens die optie. Morgen nog maar eens in verdiepen.. :D
    Heb en combat Shotgun gevonden. 50damage . Fijn dingetje voor in buildings. Close combat.

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd, deze ben ik vanavond ook tegen gekomen. Echt grappig.

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Shit zeg, heb nu elke keer een corrupte save!

14. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Inhoudelijk niet. CE versie heeft een harde kaft (wel zo'n fijn bij zo'n dik boekwerk als deze) en wat lithografie als extra. Weet niet of bij de goedkopere versie ook een code zit voor de digitale versie.

Davey666 vindt dit leuk.
  15. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Hahaha, heel herkenbaar.. Ben dus schijnbaar niet de enige die een zwak heeft voor de nieuw-geur van boeken. :lol:

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Shit man. PS4?

17. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb naast The Witcher 3 alleen maar een aantal kleine RPGs gespeeld; zoals Transistor en Bastion. Dus voor mij is het ook allemaal een beetje overweldigend. Heb niet veel RPGs gespeeld en al helemaal geen Fallout game.

Er valt zoveel te looten. Op een gegeven moment kon ik niet meer rennen omdat mijn inventory bom vol zat. Vervolgens weet je niet wat je wel en niet moet wegdoen (je bent altijd bang dat je iets verkeerds weg gooit).

Ik heb Strength op 3 gezet omdat ik een beetje stealthy wil spelen, dus heb weinig aan melee wapens. Nadeel is wel dat je inventory erg snel vol zit.

Maar goed, tot nu toe vermaak ik me prima. Is alleen wel een beetje wennen allemaal.. Game ziet er naar mijn mening erg goed uit. En met de radio (op je Pip-Boy) aan is het helemaal genieten. :cool:

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764

Nope, de obi.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kan je trouwens nadat je uit de vault komt je points nog ergens resetten of niet?

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee dan niet meer... Je kunt nog kiezen voordat je de vault verlaat maar daarna is het de keiharde werkelijkheid. :cool:

Deel Deze Pagina