1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Shit en ik heb geen save gemaakt voor het verlaten van de Vault. :'-(

    F3 BC start trouwens wel lekker vlot en loopt ook best soepel. Had eerst disc 2 erin gedaan van mijn GOTY, alleen om Broken Steel te installeren, maar de One installeert gelijk maar alle uitbreidingen en zet ook even de game op de HDD. :D Misschien t.z.t. toch maar eens de gevreesde DLC's doen. Hopen dat Fawkes nog mee mag op een andere dan Broken Steel.

    En toen ik toch al bezig was met de cloud, vond ik mijn meest dierbare savegame terug, hopelijk. Level 42 en 147 uur volgens de teller. Ga ik vanavond even bekijken welke het precies is. Ja, die andere topgame van Bethesda uit 2006. :+:9
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mooi kut....

    gaaf. ik heb fallout 3 BC nog niet geprobeerd. Gisteren wel even DIRT 3 BC gedaan. Geinig weer. Van de week even mij TX wheel inpluggen en lekker even door de bossen van Finland crossen.
    Ben zeer content met de BC games tot nu toe.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ow en een screenie van mijn try to load error. oftewel een corrupte safe file... Grrrr:'-(
    Ben inmiddels al weer een stuk verder maar hoop toch niet dat dit te veel voorkomt. Vaak saven dus..

    [​IMG]
     
  4. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Hoe maak je eigenlijk van alle scrap in je inventory nuttige resources?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gebeurt automatisch.
     
  6. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ah ik dacht al.:+
     
  7. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Op bol.com staan 2 guides 1 van 17 euro en 1 van 25 weet iemand t verschil??
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Store het trouwens in je work bench, dat is beter dan in je inventory dragen.
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is quicksave genoeg of kun je het beste steeds een nieuwe save maken?
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik las ergens op het net dat je Pre war money geld waard is. Maar als je
    Jups, ik zou voor die van €25 gaan. Dat is de CE edition met extra's. Tevens een code voor een website over de game. Zoiets als het boek maar dan online. Erg handig.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    quicksave was hier corrupt. Quicksave wordt sowieso overschreven bij iedere quicksave. Beter is om jezelf aan te leren om, om de zoveel minuten gameplay even een nieuwe save te maken. Je hoeft geen 100derde savegames te bewaren maar wel zo dat je vijf stappen terug kunt pakken mocht het nodig zijn.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dit is hier elke keer bij de laatste nieuwe savegame wanneer ik Fallout 4 opstart :mad:
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    ^ Dat is wel frustrerend zeg. Hoop dat ze dat snel fixen
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ow echt? nou dan moet ik voordat ik quit eerst maar even een gewone save doen. Zou balen als ik vanavond opstart en het is weer foute boel.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat een fantastische game is dit toch, heb codsworth als buddy bij me en hij zit achter zo'n mug aan hele tijd, zegt ie "I have a buzzsaw with your name on it!!" I'm not done with you yet!!

    Wat een baas in blik!
     
    allstyles vindt dit leuk.
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gister weer even kunnen spelen en begin er nu steeds meer in te komen. Diamond City is gaaf! Grafisch kan het beter (slechte textures, houterige personages tijdens dialogen etc.) en het bouwen gaat wat lastig omdat de camera er altijd zo dicht op staat. Oh, en het menu wil bij mij ook maar niet wennen. Maar voor de rest hartstikke vet spel! Super toffe wereld/setting. Speel het lekker rustig aan en ben alles een beetje aan het ontdekken en dan is dit spel volgens mij het leukst. Geen GOTY-materiaal voor mij (dat is sowieso TW3 ), maar ohh wat is dit gaaf!
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    LoL.. ik heb eigenlijk altijd mijn maatje Dogmeat bij mij... Kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem naar huis te sturen en een andere Compagnon in zijn plaats mee te nemen. Al zal dit soms best verstandiger zijn ivm lastige vijanden en andere gespuis.
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gadver, nu ook een corrupte savefile. Moet een paar uurtjes overnieuw doen :mad:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Same. Ik heb een companion die waarschijnlijk een half legioen aan enemies killt, maar toch blijf ik maar met Dogmeat doorspelen. :+
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben ik dus niet de enige.. :) maar welke companion is dat dan? ik kwam gister een stukje tegen waar een heleboel erg grote boze meneren rond liepen. Het enige wat ik kon doen was wegrennen. Arme Dogmeat heeft een paar keer flink de brandende stunt man uitgehangen...
    Maar daar zou ik wel een wat sterkere companion willen hebben ipv mijn trouwe viervoeter.
     

Deel Deze Pagina