Als ik alles zo lees lijkt het er op dat de game snel weer aangepast gaat worden. Net zoals destijds met BF4. Zal er een dikke patch komen die de boel aanpast en wat nieuwe dingetjes toevoegt. Blijf het vreemd vinden dat een game als Battlefront dan moet "lijden" vanwege het ontbreken van content. Je zou denken dat het Star Wars universum groot genoeg is om wat content te verzinnen. De game zal er ongetwijfeld wel komen maar het word geen day-One aanschaf. "Review" http://www.ticgn.com/star-wars-battlefront-review/ 8,5/10.
Ik denk eerlijk gezegd dat de prijsdrop net zo snel zal gaan als toen met Hardline. Deze game komt er wel, maar niet voor die volle prijs. Of ze moeten nog dingen gaan toevoegen maar dat zal wel niet op korte termijn.
In bovenstaande review denken ze er toch anders over: Battlefront‘s multiplayer is the most fun I’ve had with a multiplayer shooter in years, I’ve played it for nearly ten hours and I’m still eager to jump back in. Ik kijk er in ieder geval naar uit
No way. Deze game gaat echt bizar verkopen. Als ze slim zijn laten ze de game ook nog zien voor de nieuwe Star Wars film. De game is aardig casual, ziet er heel goed uit en de sfeer van SW is er. Cash money. BF4 kreeg geen dingen met een patch hoor. Kwam allemaal met DLC. Daarnaast is de balance prima in de game. Alleen de impact grenades mogen van mij minder.
Haha BF4 heeft volgens mij elk seizoen een grote patch gekregen. Er is in 2 jaar zoveel veranderd dat het bijna een ander spel is. Vorige maand kwamen ze nog met de laatste patch notes, een document van 30 pagina's. https://eaassets-a.akamaihd.net/dic...ssets/patch_notes/Patchnotes_FallPatch_EN.pdf
Dat bedoelde ik niet. Dat er patches komen is logisch. Maar de meeste extra content en vooral in begin kwam via DLC.
Kreeg net een Mediamarkt krantje met daarop groot Battlefront verkrijgbaar dinsdag 17 november. Ik dacht dat de release in Nederland de 19e was? Morgen sowieso met dat papier naar de winkel.
Jumppack en normale granaat. Tenzij het veel binnen is dan switch ik me jumppack. Jumppack is gewoon ideaal je kan snel ergens zijn of snel ergens weg zijn. Net aan het beasten met Boba Fett. Knal ik uit de game omdat me trial is afgelopen. Had een 20 killstreak lol. Heb ook net de hele tijd in first person gespeeld. Je bent in het nadeel soms maar het ging wel eigenlijk een stuk beter. Begin nu weer te twijfelen.
Hard line was vanaf de beta al gedoemd te mislukken. ze zijn bijna cod aan het nadoen, lijkt wel rush werk dit. Nah, ik kijk de kat uit de boom en check hem even met ea access.
Net zo solide dus als op de Xbox. Blijf het knap vinden met deze graphics. Tuurlijk minder destruction maar toch.
Ik heb het over de verkorte oplevertijd van de games, dat dat op de 1 year span lijkt zoals bij Cod het geval is. Niet om de 1-op-1 vergelijking tussen Cod en Hartline als spel. Maar goed, genoeg off-topic.
Dat vindt ik altijd zo makkelijk als er geroepen wordt dat het steeds van het zelfde is. Wat hadden ze dan nog meer kunnen toevoegen aan de multiplayer ? Dedicated servers, 60 fps, uitstekende graphics, Star War theme, voertuigen, infantrie, air battles, heroes, small en big team battles, co-op missies enz enz. Deze game gaat gewoon prima scoren en veel gespeeld worden.
Klopt inderdaad. Nu ik het lees denk ik inderdaad van ja, en ik zit hier vrolijk COD te spelen Dat is nog wel meer van hetzelfde dan SWBF Ik hou wel van casual shooters. Maar ik speel nu gewoon nog té graag COD op dit moment. Misschien dat ik hem na de nieuwe film aanschaf, zo niet later. Maar hij komt er zeker wel. De game is natuurlijk dik in orde op het gebied van graphics, fps en het hele SW thema. Vind het knap dat ze dat voor elkaar hebben gekregen op deze consoles
Zo lang er maar 4 maps zijn voor Walker Assault en de Conquest variant (naam ff kwijft) is het een no go voor mij. Dat gaat echt snel vervelen denk ik
To be fair zullen het 5 zijn straks als Battle of Jakku komt op 1 december. Die is gratis voor iedereen. Maar had idd wel tikje meer mogen zijn. Maar ook als ik eerlijk ben speel ik in BF4 eigenlijk ook maar iets van 5 maps ofzo. Maar opties zijn altijd beter ja.
Als alle 5 maps super tof zijn valt er idd nog mee te leven maar er zullen altijd wel 1 of 2 maps tussen zitten die niet zo tof zijn (zoals de Walker Assault map uit de beta)