1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Betekent dat linken dat al mijn spul in sanctuary dan op een andere plek ook beschikbaar is? Dus dat ik alle junk in mijn sanctuary werkbench op andere plekken ook kan gebruiken?
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat klopt. Zolang je maar een supply line hebt.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Sweeeet! Irriteerde mij echt aan het feit dat ik alles in sanctuary moet upgraden. Supply line kan ik opstellen.

    Heb wel ontdekt dat je upgrades gewoon over kan zetten. Mijn sniper heeft nu de beste scope zonder dat ik die zelf kan bouwen. Zo ben ik nu echt snel shit aan het upgraden. Op het begin maakte ik alles zelf. Enorm zonde.
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanmiddag voor het eerst de wereld van een Fallout game binnengestapt.
    Overweldigend. Ik loop alle kanten op en pak alles op wat ik kan dragen.

    Genieten. :D
     
  5. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb precies hetzelfde:)
    Plus de "lone wanderer" perk werkt alsnog met dog meat, dus dat is dan het extra voordeel ervan...

    Gister rank 2 van idiot savant behaald, dus nu is het wachten op een questeinde dat 5x EXP gaat opleveren.... dan gaat het lekker hard:thumbs:
    Ook de eerste rank van "ricochet" gepakt, maar nog niet getriggerd volgens mij. Zie er in ieder geval nog geen indicatie van voorbij komen in gevechten.

    Tot op heden (ca 8 uur gespeeld) heb ik in ieder geval erg veel lol met de Luck build in combi met lage intelligence.
    Alleen jammer dat je geen retarded antwoorden kunt geven zoals ik begrepen heb dat mogelijk was in de oude games...
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb nu 20 uur in de game zitten en framerate drops beginnen nu wel een issue bij mij te worden eigenlijk..

    Ben ook expres nog niet naar Diamond City gegaan, misschien dat ik dat vandaag is ga doen :D. In mijn 20 uur ook nog helemaal geen trader tegengekomen..
     
  7. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    diamond city was dat. hihi ook nog niet geweest. bewust voor gekozen
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hmm, bij de digitale versie eigenlijk nog geen noemenswaardige framedrops tegengekomen. Ook meer dan 20 uur ingame.
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Oh kut, had ik dat eerder geweten. Heb al wat mooie mods verkocht omdat ze op een verder kutwapen zaten.
    Hoe doe je dat?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij de weapon workbench het wapen modifyen waar de mod op zit en dan de standard sight/barrel/magazine erop zetten. Dan op jouw eigen wapen kan je gratis de mod erop zetten. Op die manier komen mods in jouw inventory namelijk en kan je ze ergens anders opzetten. Kwam er ook met nogal wat toeval achter :p
     
    Smirnoff, pim_smeets en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ben ik blij dat ik een zooi legendary weapons die ik niet gebruik in m'n workbench heb gegooid. Zitten vast nog leuke mods op om op mijn sterkere wapens te plakken. :cool:
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Probleem met al die wapens is dat ik niet meer weet welke ik zal modden. Ik heb zoveel wapens.. Ik wil zeker die combat Shotgun verder updaten want dat is echt een bruut wapen zeg.. :D
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb altijd een 10mm, .45, twee .308 (eentje sniper, altijd handig), een shotgun en een laser rifle mee. Dus ik neem van die types gewoon altijd de sterkste.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Deze game is op sommige momenten best moeilijk man....

    Net meer dan 10 Feral Ghouls achter me aan gehad. Op het nippertje niet dood gegaan, maar ben nu wel helemaal ammo-loos.

    Heb bewust voor een stealth build gekozen, maar met die hond lukt dat niet echt. Die wordt altijd als eerste gespot....

    Is het trouwens verstandig die minigun te scrappen ? Wil hem graag weer gebruiken icm mijn power armor. Maar ik vind toch geen ammo om het te gebruiken. En kan momenteel wel wat steel gebruiken. :cool:
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mochten mensen een trucje willen weten om de Cryolator (de gun in Vault 111) te bemachtigen, zie spoiler.

    Met dogmeat als companion kan je de cryolator gemakkelijk verkrijgen zonder punten in lockpicking te stoppen. Ga naar de plek waar de cryolator in een kluis ligt en laat dogmeat op zoek gaan naar spullen. Hij pakt het wapen dan voor je op. Echt een super vette gun!

    En @Olijke Poffer gewoon upgraden wat je wilt. Ik heb ook een heerlijke shotgun door al dat upgraden. Bayonet erop en 158 damage en als special perk heeft ie +25% damage en limb damage.

    Daarnaast is een comat rifle ook echt aan te raden. Zeker als je punten stopt in de perk Rifleman. Dan worden snipers, single shot geweren, laser rifles en shotguns allemaal sterker.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2015
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Wapens met de meeste damage verbeter ik vrijwel meteen. Het vervelende is alleen dat je dan 2 versies heb van dezelfde wapen. De standaard versie en de gepimpte versie... in het begin vond ik dat erg onoverzichtelijk.

    Als ik nu een wapen oppimp scrap ik altijd de standaard versie. Had op een gegeven moment meer dan 20 wapens in mijn inventory (soms 5 dezelfde)

    @Maddmonkey ga ik meteen proberen.

    @Maddmonkey
    Wou me niet meteen lukken. Kreeg alleen maar Sad Whimper te zien bij mijn hond.
    Maar toen heb ik mijn hond samen met mezelf opgesloten in dat kamertje en dan Command > Talk > Fetch > Items... zo is het gelukt. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2015
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ha goede tip. Ik was ook al eens aan het proberen geweest maar lukte mij ook niet. Ook maar eens proberen vanavond. Ik krijg het nog druk..
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    let wel op dat een normale scope maken adhesive gebruikt
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Oke, ben in Diamon City aangekomen... Had er stiekem toch meer van verwacht. Hoopte op de sfeer zoals in New Vegas, vind dit eigenlijk veel te onoverzichtelijk. Ook heb ik eigenlijk nog helemaal geen caps uitgegeven, nog niet echt nodig geweest. Misschien dat daar in deze stad verandering in komt.
     
  20. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Zojuist ook corrupted savegame gehad. Ook al vaker gehad dat de game eruit klapt. Tijd voor een patch dus.
     

Deel Deze Pagina