Een patch zullen veel users niet leuk vinden aangezien dan de unlimited caps exploit dan komt te vervallen. Ik neem aan dat ze dit er wel uithalen.... Aan de andere kant, je hoeft de patch niet te installeren natuurlijk. Al denk ik zelf dat het de gameplay niet ten goede komt als je dat gebruikt..
Nou het gekke is....op NeoGAF zei iemand dat ik mijn regio eens moest veranderen. Dus ik zet de boel eens naar NL en ja hoor...code werkte.
Haha. Precies.. Maar ik geniet volop van de game... Jammer genoeg is de tv even bezet.. Dus moet even wachten met mijn vault 111 suit aan te trekken..
Ik was daar aan het pickpocken maar werd gezien. Meteen 2 miljoen beveiligers achter mij aan. Heb het even volgehouden maar ontsnappen was geen suc6. Dus mij maar laten doodschieten.
Geen idee of het al gepost is. Blijkbaar een bug in..... (er staan geen spoilers in, alleen dat je bepaalde quests moet hebben gehaald) http://www.appy-gamer.com/Web/ArticleWeb.aspx?regionid=3&articleid=52070561&source=whatsapp
Hmm. Ik heb nu wel de quest om Spoiler Valentine te redden, maar die andere locatie heb ik nog niet gezien. Maar even wachten dus.
Laten ze die exploit er maar gauw uithalen dan. Zodra ik er een keer gebruik van maak kan ik niet meer zonder.
Nee. Decorating en Questing moeten omgedraaid worden. En Yelling at companions moet ook een groter deel zijn. Klotehond die iedere keer maar in de weg staat.
Ik regel een andere companion zodra het kan. Word gek van dat beest en ook al kan die niet echt dood, vind het gejank na een flinke hit verschrikkelijk.
Dat is mooi kut. Ik kwam die plaza net tegen. Gelukkig niet naar binnen gegaan. Wel al zo ver in de story line dus dat wordt wachten op een patch. Thanks !
Okee thnx en hoe krijg je meer settlers? Ik heb in mijn basiskamp maar 7 lui. Heb wel zo'n radiotoren.