1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfff er is echt zoveel te doen joh in deze game.
     
  2. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Zorgen dat in alles ruim voorzien is (eten, bedden, water, defence) en geduld hebben.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Lucratief avondje gehad. Eindelijk silenced snipers. Een dikke 69 damage .308 sniper en een .38 nightvision sniper. De .308 is voor de dikke monsters, de .38 voor de rest. Heerlijk van afstand in stilte iedereen snipen voor 2.5x damage :D Als ik tenminste Preston eerst ergens parkeer. De dommme gans loopt of steeds voor mijn sight door of gaat als een randdebiel in volle vaart overal op af. Of alstie echt zin heeft gaat hij mijn weg staan blokkeren! Tis dat ik een mule nodig heb :D

    Had een quest om ergens een area van ghouls te ontdoen. Geen punt, zo ben ik wel. Daar aangekomen begin ik voortvarend. Ik level 12, de ghouls level 10. Tot er eens 2 van 22 tussen staan. En daarna een legendary van 24. Pfffttt, hard werken ;) Denk ik het wel gehad te hebben komt er nog een glowing one van level 24 aangekakt. Daar had ik het echt ff zwaar mee, maar ik overleef het ... Nauwelijks bekomen hack een deur, om verrast te worden door een level 32 (!!) ghoul. Met de nodige granaten en enkele gebroken ledematen kom ik ook daar voorbij. Zucht van verlichting, ff healen en ik stap weer naar buiten ... om daar door een level 34 Sentry bot te worden opgewacht...Vraag me niet hoe, maar ook die heeft het niet gehaald :D

    Vol trots ben ik het mijn mensen in Sanctuary even gaan vertellen :cool:
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe zie je het level van een enemy :+
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Door de perk awareness te nemen. Anders zie je slechts een doodshoofdje bij enemies die flink wat hoger zijn. Die perk laat ook hun zwakke kanten zien, hoeveel armor ze hebben, etc. Heb ik vrij in het begin genomen. Leek me wel handig. Heb ook nog niet een heel goede build, teveel verspreid door puntjes voor hacking, luck, lockpicking, scrounger, etc. Maar nu ga ik weer focussen op sneak, riflemen, etc ...
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    OP CHARACTER BUILD AHOY. :+
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689


    Hier stonden een paar handige dingen in die ik niet wist
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou het enige wat ik niet wist was dat je camagnion ook power armour kan dragen. Dus toch wat van opgestoken. :D
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Voor de bouwers onder ons; deze video bevat handige tips die ik nog niet kende:




    [​IMG]
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Echt zo verslavend dat bouwen! 3 uur gespeeld gisteren en niet buiten de Workshop geweest.... :D
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    excuus voor ff offtopic; maar de TX kun je niet gebruiken op de 360, maar de combinatie TX en dirt 3 op de one zou dan wel weer moeten kunnen???
    Dus Forza 4 en RacePro zouden dan ook speelbaar moeten zijn met de TX, zo gauw die games backward compatible worden?!
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nog niet geprobeerd. ;)
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dogmeat had ik wel een bandana en goggles aangedaan.

    Is het verstandig om de brotherhood of steel te joinen? Of mis ik daardoor andere dingen? Het wordt nu gevraagd maar ik weet nog niet wat ik zal doen..
     
  14. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan dat trouwens nog als je de quests heb gedaan voor de Minutemen ?
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Heeft er iemand een idee hoeveel unieke quest er ongeveer in de game zitten (dus niet de quests die zich constant blijven herhalen)? Ik heb nu zo'n 50 quests afgerond, maar ondanks dat ik veel rondloop en mensen aanspreek komen er niet echt heel veel meer bij de laatste twee dagen. Ik neem aan dat ik gewoon niet op de juiste plekken kom ofzo?
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Idem.
    2 dagen bezig geweest om overal 2 verdiepingen gebouwen te plaatsen
    Geen missie meer gedaan
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Volgens mij kun je ze allemaal joinen,maar dat weet ik niet zeker
     
    Nicola vindt dit leuk.
  18. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik heb geprobeerd te googlen hoe je zoveel mogelijk quests van alle factions kan doen voordat het niet meer kan. Maar het is allemaal nogal spoilergevoelig leesmateriaal, dus maar gestopt met uitpluizen. Enige dat ik kan zeggen is dat Brother of Steel en The Railroad tegenovergestelde opvatting hebben over een bepaald iets. Dat zal dus niet samen gaan.
    En schijnbaar wordt de faction onderdeel van de main quest.

    Als iemand een spoilervrij antwoord heeft, horen wij het graag. :)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wilde eerst ook een super strakke build maken, maar dat is helemaal niet nodig. Nu kies ik vooral perks omdat ik denk dat ik ze nodig heb, zoals scrounger, hacking, etc ...
     

Deel Deze Pagina