Ik vind de hardcore modes erg camp gevoelig. Kom daar veel meer mensen tegen die minuten op een duur gemikt liggen
Ik speel alleen maar HC en weiger mee te doen aan die campbullshit. Als ik een teamgenoot zie die al de hele pot op dezelfde plek zit ga ik er altijd voorzitten. Heb er echt een hekel aan en snap ook niet hoe mensen daar hun lol uit halen.
Klopt helemaal. Daarom let ik ook maar niet op mijn K/D ratio . Die is dramatisch, omdat ik overal als Rambo op af ga
Wat nemen jullie mee mer prestige? Ik kan vanavond prestige maar weet niet wat ik moet kiezen. Ghost, Firebreaker of M8...
Ik zou de M8 pakken. Als je dat ding eenmaal weet te gebruiken is het beter dan de voorgaande opties Goed wapen vanaf de start doet wonderen.
Neem Ghost. Genoeg sterke beginwapens zoals de hvk die kort geleden een buff heeft gekregen. De XR2 is ook een heel goed wapen met de juiste attachments
Ik neem Ghost als eerste mee, gebruik nu met name de VMP en de Kn-44 en dat gaat ook goed. Na prestige 2 neem ik wel die M8 mee, mocht tie goed bevallen Sparrow is trouwens wel een leuke special. http://xboxclips.com/Prutser NLD/008c22ad-4d5f-4087-8fa1-cd0ad4b8fc32 (hoe krijg je dat filmpje direct in het bericht?) Spoiler: TEst
Dead Silence. In combinatie met Awareness is het goddelijk. Niemand hoort je en jij hoort precies waar de enemies lopen. Het helpt echt goed. Als ik nu Dead Silence uit zet hoor ik niks meer door mijn eigen voetstappen en gaat het merkbaar slechter. Ik ben 9/10 keer MVP. Wapens zou ik nog even mee wachten, er zijn genoeg goede begin wapens. Dat is juist het fijne dat de wapens goed balanced zijn. Dat is de HVK 30
Dead silence lijkt me ook wel wat om te gebruiken, maar heb daar simpel weg geen ruimte meer voor Gebruik altijd 3 attechements op men wapen en heb ghost, six sence fast hand en die blast supressor ding (dat je het springen niet hoort) Is de hvk 30 wat? nog niet eens unlocked
HVK 30 is prima. Ik gebruik meestal alleen quickdraw, vind ik het belangrijkste. Ik heb wel altijd een BlackCell als secondary, omdat ik me de tyfus irriteer aan o.a. die counterUAV en de Wraith. Als ik hoor dat er een UAV in de lucht zit, schiet ik hem meteen weg. Daarnaast is het gewoon satisfying om dikke scorestreaks direct te vernietigen. Ben meestal de enige in het team die dat doet, en ik weet zeker dat mijn hele team daarvan profiteert, maar ik doe het vooral voor mezelf want ik ga er nog meer 'baas' door. Pharo is btw ondanks de nerf nog altijd een baas van een gun. Kuda heb ik nu de Gold camo voor.
Die laatste shotgun... really? Verdomme net zo veel range als mijn submachinegun onderhand, nerf die shit pls.
Ja geloof het wel. Die laatste in iedergeval. Slaat echt helemaal nergens op lol range op dat ding is ziekelijk. En ik speel geen HC maar toch is hij 1 hit kill.
weet iemand trouwens het volgende?: als je ingame op de scoreknop drukt (bij xbox one die knop met de 2 vierkantjes) staan er rechts bovenin een aantal cijfers, ik hoorde ergens dat als daar een e achter staat dat je op een dedicated server zit??
Meer framedrops, vaker resolutie naar beneden (in dynamic resolution) en 'image looks a bit fuzzier' op Xbone vergeleken met PS4.