Goed filmpje, thanks! Ben nu bezig een eigen basis op te bouwen op het stuk lege grond bij Abernathy Farm. Echt heel erg tijdrovend maar je kan echt vette dingen maken! Wel nog ff een vraagje aan iemand die het misschien weet. Is er ook een manier om er voor te zorgen dat dingen niet automatisch aan elkaar vast sticken tijdens het bouwen? Ik weet dat als je inhoudt dat je dan een voorwerp kan bewegen en draaien en met kun je hem omhoog/omlaag verplaatsen, maar soms wil ik niet dat iets automatisch aan iets anders 'vast plakt'.
Dat is juist het probleem van die man in dat filmpje. Hij probeert dat 'stick-systeem' te omzeilen door in te houden met etc. Dus denk dat er dan geen andere mogelijkheid is..
Eindelijk in Diamond City aangekomen. Wat zijn die Stimpaks duur man, net als de Rad Away. Tijd voor investeringen in Charisma. Is er ook een manier om zelf Stimpaks te maken???
Damn Ben net in een booby trap hotel terecht gekomen. Echt geweldig wat voor toffe dingen er te vinden zijn als je gewoon overal naar binnen loopt. Wat dat betreft blijft Bethesda toch wel echt een geniale dev
Heb er inmiddels 65. Hoe zit het eigenlijk met verslavingen, hoeveel moet je er daarvoor gebruiken? En wat gebeurt er dan?
Even een break vanavond. Damn wat is het groot. Ben je bijna door de quests heen, vind je weer een stadje met een shitload aan quests... Het slokt wel alle tijd op
Echt veel te doen inderdaad. Ik heb ook steeds die song the wanderer in mijn hoofd. Lol. Eerst maar levelen en dan wat perks spenderen aan gun nut. Kan nog niet echt veel maken op wapen gebied.. Soms slaat de schrik om je hart als er ineens een molrat uit de grond springt.. Helemaal omdat ik met een headset speel.. Zit er helemaal in. Wilde vanavond Pcars opstarten vanwege de nieuwe patch... Niet gelukt dus..
Helemaal waar, maar desondanks hou ik wel van een grote voorraad en die hoop ik net zo snel te krijgen als in Fallout 3. Heb daar nu iets van 137 stimpaks. Ik snap het wel als ze niet te maken zijn, maar dan koop ik ze wel en loot ik gewoon wat meer.
Gast... lees gewoon eens terug. Ik zeg dat het logischerwijs gewoon kan. Het craften is namelijk ontzettend uitgebreid. Alles dat je kan vinden, kan je ook maken.