1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ipv zo'n antwoord kun je toch ook gewoon normaal reageren?Je weet best wat ik bedoel
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Tja geluk en vooral jouw reactievermogen spelen daarbij een grote factor, heb wel een kleine tip voor je.

    In plaats van wat jij doet vanaf die 8000 BIN en dan naar beneden moet je de BIN op 8000 laten en de Max Price op een heel groot getal zetten zetten zoals bijvoorbeeld 500000, en dan gewoon constant een tikje omlaag gaan en zoeken, zo kan je lekker een tijdje door.

    Dit is de snelste methode aangezien constant op zoeken klikken zonder iets te veranderen niet werkt en op de web app traden is gewoon langzamer, of nja niet langzamer maar met een controller kan je die handbewegingen gewoon veel sneller maken en dat is heel belangrijk bij deze methode (want je bent natuurlijk niet de enige jager op de markt ;)).
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2015
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja bedankt voor je reactie,had vannacht ook al op youtube gezocht en daar kon ik precies hetzelfde vinden als wat jij zegt,maar als ik dat ook een tijdje doe dan kan ik op een gegeven moment ook een paar minuten niets meer zoeken want dan zegt die iets met communicatie met de ea servers
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Elk jaar is het hetzelfde gezeik he,ben ik nu de enige die geen spelers kan zoeken?Zegt elke x communicatieprobleem met de fifa ultimate team servers
     
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
  6. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Gwn je eigen spelletje blijven spelen, en misschien je custom tactics aanpassen.

    Bijv. je pressure en agressie op laag zetten, dat helpt wel tegen counters
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoop dat ik het goed ga uitleggen.Vanochtend even wezen handelen oftewel de sniping methode,ik begon met max prijs 500k en ging elke x 1k omlaag.Dan krijg ik af en toe melding van communicatiefout met EA servers,geen probleem want dan zoeken we gewoon opnieuw maar als ik die melding te vaak krijg dan kom ik gewoon een paar uur niet meer in de transfermarkt is dit normal?Want op YouTube zoeken die lui aan 1 stuk door
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja is beveiliging omdat het snipen kenmerken van autobuyers heeft.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Word er schijtziek van dat als je nog maar 15min aan het snipen bent de servers alweer aangeven communicatie probleem waardoor je er de hele avond niet meer opkomt.Verder loopt die sinds vandaag ook vast als ik potje draft wil doen,heb mn Xbox nu een week en is al iets van 10x vastgelopen
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Drie vaagjes aan de experts,....

    1. Lees links en rechts dat als je zonder Manager/coach al een teamgeest van 100 hebt je deze weg kan laten. Dit omdat hij niks meer toevoegt en dus scheelt het je coins aan contracten. Klopt dit?

    2. Keepers blijf ik maar een lastig verhaal vinden, omdat je er eigenlijk zo weinig van merkt en dus niet goed kan beoordelen. Ik zou mijn team kunnen uitrusten met een veel betere keeper. Enkel heb ik dan wel twee rode lijnen naar de CV's. Ook hierover lees ik dat het niets uitmaakt want je gebruikt die lijnen toch bijna niet. Klinkt logisch, maar klopt het ook? Kwaliteit tussen de keepers is 4punten overall (scoort ook beter op de belangrijke aspecten) en de nieuwe kandidaat is ook een stukje langer. Met de huidige keeper heb ik gele lijnen, omdat enkel de nationaliteit overeenkomt. Kortom nieuwe betere keeper installeren of niet??

    3. Ik had onlangs een view aan staan dat er aan de rand van je scherm indicators waren met waar je mannetjes lopen en ook of ze aanspeelbaar waren en zelfs een vlaggetje bij buitenspel,... was op zich best handig. Enkel nu is het weg en krijg het niet meer terug,.... Iemand een idee waar dit bij de instellingen staat?


    Thx!
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2015
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kwam gister filmpje tegen van iemand die gebanned is omdat die aan het bin snipen is en mij word ook vaak toegang tot de transfermarkt ontzegd.Maar wat is er mis mee met de goedkoopste spelers binnenharken?Dat is toch gewoon een legale manier van handelen
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Nee, dat is het niet want je vertoont gedrag van een computer die alle goedkope spelers opkoopt. Dat wordt gezien als cheaten.
     
    a3aan77 vindt dit leuk.
  13. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Mooi verwoord :p
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dus als je de hele dag moeite doet om wat winst te maken door goedkope spelers te vinden dan zien ze dat als cheaten?Moet niet gekker worden
     
  15. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Pff modric 2 weken geleden voor 84k gekocht op ps4. 2 dagen geleden ging hij voor 40-45 eruit... Volgens mij stijgen prijzen nu weer wat.

    Wat is jullie gedachte over marktontwikkeling ?
     
  16. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Black friday komt er aan. Meestal komen er dan weer speciale pakketjes, wat de markt doet crashen.
     
    a3aan77 vindt dit leuk.
  17. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Spreekt onze luckpacker;)
     
    CrazY vindt dit leuk.
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik heb dit jaar welgeteld 0 (betaalde) pakketjes geopend vriend..
    Alleen de gifts heb ik geopend.. En daar had ik zo veel luck mee dat ik af en toe 250 coins kreeg. :+

    Die avatar van jou blijft trouwens EPIC! haha
     
    a3aan77 vindt dit leuk.
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Idd black friday, speel nu met goedkoop spaans team tot die crash. Dan ga ik mijn 550k uitgeven..
     
  20. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Veel te vroeg als je het mij vraagt. Gister nog finale gehaald van de Pro Cup op EA Forums. Is toch weer 50k in de pocket. Verkoop mijn team dinsdag wel ofzo. Tot die tijd elke dag ff seizoentje winnen en misschien op vrijdag en zaterdag wel twee. Maak ik gewoon winst, ondanks de prijsdalingen. :) Hopen dat ik na Black Friday dan ook nog Neuer en Pogba aan mijn team kan toevoegen. Dan heb ik waarschijnlijk één van de beste teams NIF teams die je kan maken.
     

Deel Deze Pagina