[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nu een moestuin ingericht met hekjes enzo. Nu wil ik de random neergezette crops daar heen verplaatsen maar dat lukt mij niet. Ze lichten niet op, kan ze ook niet storen of scrappen. Iemand?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Begin je vlak na middernacht met spelen, stop je pas tegen de ochtend. Shit, hele eerste nederzetting aan het slopen voor voorraden.

Trouwens, die quest in het Witch Hunter Museum: Krijg de tering, hartslag ging echt 230. Ik ben daar niet tegen verzekerd Bethesda. 8)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    yes

4. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Explosie van een selfdestructing centry bot zag er wel netjes uit moet ik zeggen paddestoel effect alles Nice

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar je komt onderweg ook allerlei snacks en dingen tegen waar radiation in zit. Gewoon gebruiken als het maar 1 radiation geeft? Om een of andere reden kan ik soms ook niet koken, terwijl ik wel Radroach en/of Mirelurk meat bij me heb. In het begin gebruikte ik constant Stimpacks totdat ik in Help las over addiction. Ik ben nog nooit verslaafd geweest in de vorige games, maar ik neem aan dat dit zo maar ineens kan gebeuren als je die Stimpacks behoorlijk gaat spammen?

Ze zijn echt motherfuckers nu inderdaad. Ik speel zelf op very hard, dus ongetwijfeld daarom kan ik hooguit 1 a 2 klappen verdragen en dan is het bye bye. Maar dat geluid van die krengen als ze ineens achter je lopen, dat je die pootjes over de grond hoort gaan....i love it. Audio in deze game is sowieso subliem, heerlijk krachtige guns, vooral die shotguns en het klopt gewoon allemaal. Deze shit spelen met een goede headphones op is dan ook echt een ervaring.

This....fucking game jongen.

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Echt hè.. Zo geweldig en veel te doen. Zeker met headset op. Dan hoor je echt zoveel meer..

7. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ja ziet er inderdaad netjes uit, zelfde als een mini nuke.
    Maar hebben jullie dat ook dat de rook van, bijvoorbeeld een fragmentation grenade, gewoon een paar witte rotenrende vierkanten zijn? Echt heel erg lelijk. Lijkt mij dan ook eerder een bug dan dat het zo hoort. Zal er vanavond eens een opname van maken.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel ook met headset, echt gruwelijk! Eerste keer dat ik zo'n radiation storm mee maakte ... wist niet dat dat er in zat. Liep net onder een brug, wordt het donker, ik denk regen, kleurt alles groen, begint de radiotion meter als een dolle te lopen... ik had echt iets van WTF ???

Laatst bewerkt: 18 nov 2015
    Xandorra vindt dit leuk.
  9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Shit.. ik heb per ongeluk met men sniper op een Diamond City guard geschoten toen ik naar daar wandelde...
    Ik zag de benaming net toen ik schoot.. ben toen weggelopen in de hoop dat hij me niet herkent had... wel dus :)
    elke keer ik in de buurt kom van Diamond City beginnen ze op mij te schieten.. wat kan ik hier aan doen?

10. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Wat is de muziek in dit spel onwijs lekker! Vooral Diamond City Radio, maar ook de sountrack elke keer als je het spel opstart, zo chill!

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Een oude save laden.

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd. Kun je daar wat tegen doen? Een simpel gebouwtje binnenrollen werkt niet. Maar ik merkte dat een flinke building de boel wel tegenhield.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Toen ik verder onder de brug ging staan werd het minder. Maar had aan het einde van de storm wel een halve balk vol radiation ...

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hazard mat suit kan je vinden. Power armor en alle anti radiation spullen helpen ook. Of fast travellen, zitten of slapen.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Net m'n eerste Deathclaw in het wild tegengekomen. Viel eigenlijk best wel mee.

Ook Mole Rat Disease opgelopen. Iemand enig idee hoe je dat fixt? Die debuff maakt me niet heel veel uit, maar m'n vision is echt kut nu in de game. (Of dit moet een vision glitch zijn?)

Edit: Is blijkbaar een bug.

16. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik had toevallig gisteren een quest waarin Mole Rat Disease centraal stond:
    Quest vind je in Vault 81 en je moet op zoek naar een geneesmiddel. Lijkt mij een oplossing voor je.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Klein simpel vraagje wat ik even niet in de guide kan vinden: Hoe assign je iemand op planten zoals tomaten en maïs?

Het lijkt bugged bij mij aangezien ik geen optie kan kiezen en bijna iedereen in mijn eerste nederzetting gemarkeerd staat, inclusief die drugs oma.

Ik zou het graag willen weten aangezien ik een beetje gek word van al die markers op mijn scherm en pip boy.

En hoe de fuck was het mogelijk dat ik gisteren een heel huis van mijn oude overburen heb kunnen scrappen? 8)

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Daar heb ik hem blijkbaar ook opgelopen.
    Maar het was niet de mole rat disease die dat rare scherm veroorzaakte. Het was een bug met night vision.

19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik kan gewoon een settler aanwijzen en zeggen assign. Wel kut dat je dat bij elk boompje etc moet doen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze doen niet een boompje of gewas maar gelijk een hele area.

Deel Deze Pagina