1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Waardeloze ontwikkeling als online in de toekomst echt nog belangrijker gaat worden. Ik , en ik weet zeker velen met mij, spelen amper tot niet online. Lekker makkelijk ook voor de ontwikkelaars. Kunnen ze nog meer op hun luie reet gaan zitten met een spel "ontwikkelen" als het alleen maar om online gaat. Hoeven ze geen vernieuwingen meer te bedenken. Fuck dat online.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hier ook iemand die amper tot niet online speelt...
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb alleen in het begin een paar potjes online gedaan. Toen ging t opzich wel alleen is het jammer dat alleen maar Real,Bayern,Barca enzo tegenkomt, ookal kies jij voor een minder team zoals West Ham ofzo.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat betwijfel ik ten zeerste...

    Zelf speel ik ook zelden nog online eigenlijk.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wat ik het fijne vind aan offline spelen is de onafhankelijkheid... Jij bepaald zelf het niveau en tegenstander (niet steeds Barca, Real of Bayern :+) en kunt ook een lekkere flow in het spel houden. Online erger ik mij vaak al binnen enkele minuten omdat mensen gewoon zo ontzettend lang doen over hun opstelling of binnen 5 minuten 'ingame-time' al op pauze drukken om weer iets te wijzigen. |:- Ik wil voetballen, niet coachen! (Online ben je zo 30minuten kwijt aan één match met alle loadingscreens en pauzes)

    Daarbij voelt de game online helaas ook altijd een stuk stroperiger aan vind ik, ongeacht de kwaliteit van de verbinding waardoor voor mij de lol er vaak (te) snel vanaf is.

    Local-multiplayer vind ik daarintegen geniaal, dan komt een game als PES pas echt goed tot zijn recht! :)
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik speel eigenlijk alleen nog online tegen vrienden, dan weet ik tenminste zeker dat het een toffe wedstrijd wordt. (en dus geen Utrecht-Barcelona ofzo)

    Maar ben eergisteren opnieuw begonnen met de ML, dit keer met Utrecht en het was mooi om te zien dat er echt een hele rits spelers free agent zijn in het begin, kon gelijk voor 0 euro Ron Vlaar, Luc Castaignos en Yohann Gourcuff oppikken. :)
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh? kun je dit hard maken?
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan jij het tegendeel hard maken? Ik denk dat hij wel gelijk heeft, afgaande aan wat ik op diverse fora lees, maar ik kan het niet hard maken.
    Als je hier alleen iets kunt plaatsen wat je hard kunt maken, wordt het hier erg stil, denk ik, maar dat kan ik niet hard maken :D
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nee zo werkt het niet, er wordt iets neer gezet dan dient dit aangetoond te worden, ik was enkel benieuwd of dat daadwerkelijk zo was.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vergis je niet in de hoeveelheid mensen die games spelen maar nooit een forum bezoeken.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het aantal forumbezoekers is wel afgenomen omdat er meer media zijn. Off-line gamers die nooit enige media gebruiken zullen toch wel in de minderheid zijn, denk ik,
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik denk juist dat het overgrote deel gamers zelden tot nooit op gamingwebsites komt.

    En nu wordt het anekdotisch maar als ik naar mijn vrienden kijk ben ik de enige die wél op internet naar gamingnieuws e.d. zoekt. Zij doen hier helemaal niet aan.
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik game bijna alleen maar offline. Tegenstanders zijn online vaak irritant, en aangezien ik maar enkele uren per maand kan besteden aan gamen, verlies ik 999 van de 1000 keer (en dat is toch minder).

    En bij bv PES zou ik liever met Excelsior met volledig manual passing een mooie career willen spelen en groeien dan online met Real/Barca/Bayern dat onrealistische pingpong voetbal te spelen.
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    iemand enig idee waar ik een goeie OF vind? Ik had er eentje toen ik Pes fysiek had maar toen heb ik m weg gedaan en nu heb ik m digitaal gekocht,alleen ben ik al mn logos en kits kwijt..

    alvast dank.;)
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik ben volgens mij de enige binnen mijn vriendenkring die me op dit soort sites en fora begeeft. Veel van hen houden het gewoon bij een paar bekende series die ze altijd kopen en dus thuis aanslingeren, en verder doen ze niet/nauwelijks het game-nieuws volgen. Kun je 100x zeggen dat Driveclub een geweldige game is of dat Battlefield 4 leuker is dan Call of Duty, maar zij vinden nou eenmaal Gran Turismo en CoD altijd leuk, dus dan houden ze het daar lekker bij...

    Hetzelfde geldt voor Pro Evo vs FIFA. Als al hun vrienden FIFA kopen, dan zullen zij dat ook doen. Tenzij ze oud genoeg zijn dat ze destijds ook Pro Evo 4 & 5 hebben gespeeld, dan willen ze nog wel eens open staan om het nieuwste deel weer een kansje te geven.
     
  16. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Mexico (Dyonko) - Figueirense (moi) 2-9. Natuurlijk heeft Dyonko het cognitieve vermogen van een dronken chimpansee, maar dit zegt toch wel iets over de kwaliteit van het spel.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, nou,nou... je zegt dus dat je bepaald hebt op grond van een spelletje dat Dyonko dom is? Lijkt me een erg voorbarige conclusie. Beetje dom zelfs ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2015
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Net eindelijk maar eens aan ML begonnen met Hull City. Nu een paar potjes gespeeld maar ik krijg zoveel rare goals tegen.. dat ik met m'n controller in mn handen zit en alleen maar kan kijken, van die goals waar ik niks tegen kan doen.
    komt dat omdat het spel gewoon kut is, of mijn team niet goed genoeg ofzo?
    ik speel trouwens atm op regular (ben aan het leren zonder hulpmiddelen te spelen)
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat komt omdat je teamsterkte nog niet zo hoog is. Teamsterkte is een getal dat je in het scherm van je opstelling ziet en dat is in het begin laag.
    Het heeft met de ingespeeldheid van je team te maken.
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn de roster update's er al inmiddels? Na de release heb ik pes niet meer aangeraakt, mede door de selecties
     

Deel Deze Pagina