Eerst dit indeed, fuck yeah. Spoiler Wel spijt nu dat ik in mijn eerste playthrough en 'canon' verhaallijn, Asher dood heb laten gaan.
Pfff Jesus Christ, wat een heftige episode. Heb alles gelezen en gekeken, maar dit was toch vrij insane.Chapeu half, ben net snel van de leg. Spoiler Snap nu hoe sommige mensen zich voelden na de de red wedding en the mountain and the viper episode, denk ik
Spoiler 78% heeft Mira dood laten gaan. Dat is best veel. Ik was ook gewoon koppig. Laat haar niet met die gast trouwen haha. Vraag me af of het een echte keuze was. Zullen echt niet een season 2 game doen een zonder haar en een met haar. Verder blijf ik in de North Grove. Bij jullie ook Lady Forrester dood? Liet haar die poison drinken.
Tapatalk update? Kan niet editten, laat maar. Ik heb niet episode 6 gedownload. FUCK me lees ik net de spoilers hahahahahaha
Spoiler mira leeft nog bij mij. Ik wil hem vermoorden in zijn slaap. Ben ook in de grove gebleven en lady Forrester gaat volgens mij sowieso de pijp uit. Ik deed de ambush en ging natuurlijk helemaal mis. Asher werd bijna vermoord en toen stak lady Forrester een mes in die gast met die skyrim outfit. Daarna werd ze afgeslacht. Vond de episode maar meh, omdat ik het gevoel kreeg dat het allemaal toch niet uitmaakte.
Seizoen 2 bevestigd. http://www.eurogamer.net/articles/2015-11-20-telltale-confirms-games-of-thrones-season-two Niet dat ik iets anders verwachtte, maar toch.