[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik was al de hele tijd bezig om Sanctuary uit te breiden en langzaam maar zeker hogere happiness te krijgen. Elke keer als ik weer keek dropte het naar beneden. Blijkbaar is er een bug dat als je te ver weg bent, alle resources verdwijnen en het dus lijkt voor de game alsof je niks hebt. Dropt dus gelijk de happiness in een settlement... lekkerdan

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar de vraag is hoe je dat doet. Ik kan er even niet uitkomen. Was gisteravond vooral bezig met het slopen van de eerste nederzetting voor nieuwbouw.

3. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Paar screenshots van mijn homebase, is nog niet af maar een begin is er :) Er komt sowieso nog een hoge toren bij. Middenin komen nog wat stores en in de gebouwtjes staan workbenches etc. en bedden/meubels.

Xandorra, pim_smeets en Gakkie vinden dit leuk.
  4. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    dubbelpost excuus

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Een settler selecteren in build mode en dan je crosshair op een boom/gewas richten en kiezen assign..

WoW knap man...

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik las net bij Eurogamer dat Bethesda Games met maar 108 man aan Fallout 4 heeft gewerkt. Dat is toch best knap!

Ter vergelijking: Aan Assassin's Creed 2 hebben zo'n 450 man gewerkt en aan GTA5 zelfs zo'n 1000.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt, van @Daz had ik al gelezen dat ze dan meteen een heel gebied doen, ongeacht of er verschillende soorten planten staan of niet.

Ik ga hem zo meteen gelijk even proberen.

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Suc6. Ik weet niet of ik van het type ben om een eigen wereldje te bouwen. Sims vond ik altijd al niet heel tof. Dus dit lijkt wat mij betreft iets teveel op Sims.. Misschien verdiep ik mij er nog in maar ik vrees dat de setlers niet veel van mij hoeven te verwachten buiten een bezoek van tijd tot tijd om mijn zakken leeg te gooien..

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik doe zelf alleen de eerste nederzetting, vind dat woord mooier dan zijn Engelse variant. Om de simpele reden dat het anders wel heel erg veel word. Die andere nederzettingen bevrijd ik wel, maar ik ga er pas een tweede omtoveren als mijn eerste naar wens is.

Dit is gewoon een MMO verpakt in een SP jasje. Fetch quests, alles, tof gewoon. Ik speel zoals iedereen weet op de makkelijkste stand, maar het was toch ook zo dat in bepaalde gebieden vijanden sterker en hoger in level zijn dan bijvoorbeeld aan het begin van de game?

Dat is ook de reden dat ik zo faalde met die Witchcraft quest in dat museum. Kreeg zo wat een hartaanval en mijn companion ook. 8)

10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik ben al 2 dagen aan het bouwen mensen. Lijkt wel of ik fucking De Sims aan het spelen ben, maar het is zo verslavend...

Xandorra en Dyonko vinden dit leuk.
  11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn wat is dit uitgebreid. Level 15 en nog no way near Diamond city geweest. Wat ik wel lastig vind is dat heel veel locaties vlak bij elkaar zitten of zelfs in elkaar overlopen. Maakt het ingewikkeld voor de ocd-er in mij om alles stelselmatig te doorzoeken :D Vanavond in en rond Lexington bezig geweest. En een Super Mutant Settlement uitgeroeid, inclusief de level 35 baas :)

De legendary enemies hebben bij mij alleen nog maar shit gedropt, das wel jammer. Heb wel een Hazmat suit gevonden!

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben ik een willekeurig gebouw aan het doorzoeken, ik zeg niet welke want dat zoeken jullie zelf maar uit...kom ik deze aardige jongen tegen:

Op very hard is hij niet een sissy en ik ben zelf ook nog maar level 13....mjaaaaa. Maar toch wil ik het proberen, haha. Ik vraag me alleen af wat precies dat tweede en derde icoontje inhouden. Doe ik 250 damage bij hem met stroom wapens? En dat water icoon?

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Stroom = Energy Weapons.
    Druppel = Bleeding damage, denk ik.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    tweede icon is energy resistance en derde radiant resist. Water weet ik eerlijk gezegd niet. Misschien health?

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus hij heeft een behoorlijk bescherming tegen energy weapons dus?

Oh en dit is vast een domme vraag maar ik ben het gewoon vergeten. Die getallen bij de body parts, dat is toch gewoon de health per body part of juist de kans van slagen voor een critical hit?

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kans dat je raakt ja. Het balkje wat je boven belly ziet staan, is de individuele health van een body part.

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik doe ook alleen die eerste hoor. Het hoognodige en verder misschien later wel eens. Ik speel ook in de makkelijkste stand hoor. Meestal met games. Dat werkt voor mij het fijnst en daar gaat het om in een game.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hoe krijg jij die tweede balk er onder?die in het rood welk level het monster is??

19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    met een perk. Naam ben ik even kwijt.

Edit:

Laatst bewerkt: 19 nov 2015
  20. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    pff wat een goede game weer van Bethesda. Ben al mijn vrije uurtjes kwijt nu met doorlopen van de wereld. Ben nu level 10 en nog vrij in het begin, al 20+ uur op de teller en op weg naar Diamond City maar de wereld heeft me al aardig te pakken. Vanavond maar weer even verder :)

Deel Deze Pagina