Tempo zat er bij mij weer prima in, tot mijn verbazing weer van P1 gestart, maar deze keer zat het geluk niet mee. Race 1 verspeelde ik al in de eerste ronde door een eigen fout. Verloor daarna nog wat tijd (en twee plaatsen) door een erg enthousiaste actie van Ross1. Uiteindelijk teruggevochten naar het maximaal haalbare: P4. Ondertussen nog een incident gehad met Beltoon, die naar mijn mening vooral door het plakken wordt veroorzaakt en niet omdat ik onvoldoende ruimte gaf, op het moment dat we elkaar aantikken laat ik gewoon twee autobreedtes ruimte aan mijn linkerkant.
Race 2 was ik volgens mij ruim de snelste op de baan, maar weer zit er geen overwinning in. Had een redelijk goede start en had de beste positie voor de kanshebbers van de overwinning, totdat ik in de rondte getikt werd en weer achteraan kon beginnen. Na een paar rondjes weer teruggevochten naar het middenveld voordat ik zelf een fout maakte, kon mijn weg snel vervolgen maar kreeg in de bocht daarop een tik in mijn achterkant met als uiteindelijke gevolg dat ik weer het grind moest opzoeken en zo'n 6/7 seconden achterstand had op het hele veld. Ik had nog iets van 13 rondjes over om me terug te vechten, uiteindelijk na een leuke (maar frustrerende) inhaalrace maar 2,4 seconde achter de leider gefinished op P3. Maar dat maakt het wel extra zuur dat ik niet gewonnen heb.
Laatst bewerkt: 19 nov 2015
loyallronin vindt dit leuk.