Excuus! Kon het nergens vinden. In my defense, het is ook niet echt logisch om dat te bespreken in een forum dat 'Xbox Hardware' heet, maar goed.
Waarom is er eigenlijk geen topic voor games? Zoals bij "[PS4] De games" [XBOX ONE] De games ? Dan hou je het Xbox One algemeen topic voor algemene dingen wat betreft Xbox One (alles behalve games)
Als ik Dirt3 probeer te downloaden staat er 'gratis' en 'Er zijn geen geldige betalingsopties bekend'. Ik moet eerst mijn CC toevoegen voordat ik iets gratis kan downloaden, terwijl mijn PayPal wel gewoon gekoppeld is? Bij de X1 games heb ik hier geen last van?
De nieuwe lichting games zijn toch beschikbaar vanaf 16 november? Waarom kan ik ze dan nog niet selecteren op xbox.nl? Ik haat dat soort dingen
De eerste episode van Resident Evil Revelations 2 is deze week gratis (ook voor 360). En de bijbehorende Deals of the Week: http://majornelson.com/2015/11/16/this-weeks-deals-with-gold-and-spotlight-sale-29/
Xbox Store Black Friday Sale - Starts Nov. 20th for Gold Members #1 Hot Games. Exclusive Deals. No Lines. Xbox Live Gold members will get early access to deals of up to 40-60% off and save up to 10% more for being Gold from November 20-23.
Uit het filmpje. Castle Crashers - Xbox 360 Forza Motorsport 6 - Xbox One Evolve - Xbox One The Escapists - Xbox One Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition - Xbox One The Witcher 3: Wild Hunt - Xbox One Mmore Goatz Edition - Xbox 360 Grand Theft Auto V - Xbox 360 Call of Duty: Advanced Warfare - Xbox 360 Far Cry 4 - Xbox One Borderlands: The Handsome Collection - Xbox One Halo: The Master Chief Collection - Xbox One Batman Arkham Knight - Xbox One Bioshock Infinite - Xbox 360 Gears of War: Ultimate Edition - Xbox One Madden NFL 16 - Xbox One NBA 2K16 - Xbox One FIFA 16 - Xbox 360 NHL 16 - Xbox One
Het is hier ongetwijfeld al gevraagd..maar geen idee op welke pagina... Ik zou graag Dungeon Siege willen downloaden naar de Xbox One. Dus ik probeer dit op Xbox.com, maar ik moet perse een creditcard toevoegen? Andere oplossing is dus de 360 aanflikkeren en dan maar zo downloaden? Waarom stoppen ze niet gewoon een optie in de Xbox One store dat je de 360 games daarheen download?
Ah het is gelukt inderdaad. Het kon niet toegevoegd worden na die error, maar ik moest gewoon naar mijn account opties en dan betalingsopties. Paypal op US Xbox One account kan zeker nog altijd niet he? Game download nu naar 360 en ik neem aan dat hij dan naar Xbox One's ready to install lijst wordt gezet he? Ik zie nog niets, misschien moet ik rebooten.
Ik begrijp ook niet dat ze 360 games niet via een linkje op de X1 kunnen aanbieden. Ik heb gisteren 40 minuten met de helpdesk aan te telefoon gezeten omdat ik sommige GWG 360 games niet kan downloaden net als FO3 code. Ze konden het niet direct oplossen er wordt nog steeds aan het probleem gewerkt...
De NL helpdesk? Want dan kan ik de USA Xbox Support chat aanraden. Die gasten begrijpen het iig nog. 360 games zou je via de Xbox site moeten kunnen downloaden als je je PayPal bij betalingsopties hebt toegevoegd.
En je hebt dat precies zo gedaan via dat stappenplan wat op het forum staat? Ik heb lang geen PP op mn NL kunnen zetten en ineens wel dus denk dat er gewoon ergens iets niet goed zit bij MS