1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Is de mogelijkheid er om je skills opnieuw te verdelen? 8)
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat zijn nou de 'beste' perks? Elke keer als ik een level up ga dan ben ik daar veel te lang mee bezig.
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Diegene die het beste bij jouw speelstijl passen :)
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Volgens deze website zijn dit de 'beste' perks.
    Daar kan ik mezelf wel in vinden. :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks!
    Ik pak altijd wat mij 'handig' lijkt. Elke perk is opzich nuttig.

    Ik ben zelf gegaan voor lockpicking en hacker zodat ik alles kan looten onderweg. En verder voor de wapen mods in science en agility(?)
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Niet meer nadat je de vault bent uitgegaan..
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt een super nice gamewereld zeg. Fallout 3 had een toffe wereld maar deze is echt zoveel nicer en geloofwaardiger. Kapotte bruggen, neergestorte passagiersvliegtuigen met gave loot zoals een Combat Shotgun, verlaten diners, auto's en trucks en ga zo maar door. Ik hou van dit soort shit in gaming.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Nou, sommige dingen zijn niet zo geloofwaardig. Bijvoorbeeld de Constitution. :lol:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar ben ik nog niet geweest :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Net zolang doorlevelen tot elke perk verkregen is, daar ga ik voor. God of the Wasteland mode. :9
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Ik had echt een WTF moment. :lol:
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oeeh kijk wat ik heb gevonden. Heb ook de outfit erbij :+

    [​IMG]
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nice.

    Ik zit trouwens wel lekker de bovenste rij perks te vullen, maar nu snap ik ook meteen waarom ik nog zo gemakkelijk doodging.

    Gelukkig heb ik alles nu op minimaal 5 staan van de bovenste rij, ben level 10, met alleen strength op 8 uit mijn hoofd.

    Komende levels alleen maar investeren in perks voor mijn HP en DMG boosts.

    Als ik straks weer een level gestegen ben even tweede nederzetting bevrijden en leeghalen voor de eerste. Of zijn alle workshops in nederzettingen misschien gelinked met elkaar??? :eek:
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Op de strength perks na lig ik goed op koers. Stealth + Ninja is mijn main focus :D

    EDIT
    Kreeg zo'n melding dat een settlement onder attack was. Ik dacht ff te gaan helpen. Lopen er zo'n 8 super mutants rond, waaronder twee met fatmans. Aan alle kanten vlogen de kogels me om de oren. Geen tijd voor stealth. Heeft me heel wat rennen en gunnen gekost om ze neer te krijgen. Verreweg moeilijkste gevecht in de game tot nu toe ... En dan amper een beloning :mad:
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bedankje van Bethesda en hoe het nu verder zal gaan:

    Thanks and Updates for Fallout 4
    Thank you! We can't say it enough- thank you for the amazing support you've given us. We're incredibly blessed to have so many incredible fans. You've made Fallout 4 not just our largest game launch ever, but one of the industry’s. It's beyond anything we hoped for.
    Seeing and reading your stories has given our whole studio immense joy. It's amazing to see what you've done with the game, what you've discovered, and what you've built! We know there's even more to come; the game is full of hidden gems and ways it can be played.
    For some, the freedom the game offers can be overwhelming. We know the game throws a lot on you at once, so take your time. There are many moments of “How does this work? What do I do to survive?” and that’s how your character should be feeling as well. Those that push through should be able to look back at who they were when they stepped out of the Vault and say, “I made it. I understand this world now and it’s mine.”

    It's true that the freedom our games offer you can lead to unintentional consequences that are sometimes bad, when the game combines too many unexpected elements at once. Given the scale and complexity of the systems at work, especially when allowing you to build your own settlements, we're happy that Fallout 4 is our most robust and solid release ever, and we'd like to thank our amazing QA staff who worked as hard as anyone to break the game so we could fix it during development. But a hundred testers will never replicate the many millions playing the game now, and we're hard at work addressing the top issues. Our process for updating the game will include releasing a beta patch on Steam, followed by full release on PC, then release on the consoles. This process has worked well for us in the past and allows us to get more fixes out faster. Expect to see more updates, that are smaller and more frequent, than a few big ones. This allows us to make sure each fix is working right, as any change can have unintentional side effects in a game this huge. We expect the first beta patch to be up next week.

    If you have feedback or issues to let us know about, contact our support staff here.
    Thanks again for everything. We look forward to our continued journeys together.
    Bethesda Game Studios
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    /bows to Bethesda _O_
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt toevallig net ook gevonden. Ben alleen melee
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    100 mensen hebben de game getest op bugs en dat is echt peanuts vergeleken met de miljoenen spelers, ze hebben daar echt wel een punt. Tuurlijk zou je kunnen zeggen dat ze dan maar meer testers moeten aannemen, maar ja. Zelf heb ik echt nog maar weinig issues gehad. Nog geen enkele vastloper en dat ga ik gelijk even afkloppen, heel zo nu en dan eens wat framedrops in interieurs maar verder....smooth sailing.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Ehh, met al dat autosaven is een vastloper hier en daar imo geen ramp. Hadden 3 en New Vegas ook last van en heb me er amper aan gestoord. Daarnaast zijn de meeste bugs in Betheda games vaak fucking hilarisch :+
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Valt me wel op dat de fans van de Fallout serie de bugs (voor zover ik lees) gewoon afdoen als 'dat hoort bij Bethesda'.
    Terwijl ik als niet-Fallout speler dit als behoorlijk storend zou ervaren.

    Bij mening andere game word dit niet geaccepteerd, maar bij deze dan ineens wel. Apart. :)
     

Deel Deze Pagina