Qua race-incident standpunt ben ik het helemaal eens met Racerblade in deze (Max' inhaalacties in de f1 zijn bijvoorbeeld vaak veeeel genadelozer en lomper (maar wel toegestaan!) dan wat hier gebeurde). Heb m'n visie, kort, na de race ook aangegeven for what it's worth..
Daarom zou ik, en ik denk iedereen, het echt heel erg jammer vinden als deze tot olifant gegroeide mug aanleiding is om te stoppen. Er komt een soort timeoutweekje aan, hopelijk kijk je er daarna anders tegenaan.
Het was gewoon een rotrace voor Racerblade. Mijn indruk is dat hij elke race minstens twee keer driekwart van t veldmocht inhalen nav incidentjes binnen en buiten z'n macht.
Ik kijk vrolijk terug naar de races. Ik lag onverwacht aan kop na bocht 1, met mannen vlak achter me die veel sneller waren dan ik. Zon koppositie ga ik natuurlijk niet cadeau geven dus heb erg m'n best gedaan, en inderdaad heel leuke maar faire gevechten gehad met
@loyallronin en
@Dex. Top!! Na zulke gevechten vind ik het niet eens heel erg meer dat ik uiteindelijk aan t kortste eind trok. Het ging hard maar fair met wederzijds respect, net als vorige week met
fuzzy rossi. Daarom start ik iedere week m'n Xbox weer op.
Zulke gevechten nog niet met Racerblade mogen meemaken (meestal omdat hij voor me start haha) maar hoop ook hem binnenkort het vuur aan de schenen te kunnen leggen op de baan!
In de regen niet teveel risico's genomen in heat twee. Braaf m'n rondjes gereden en vierde gefinisht waar ik erg tevreden mee ben want vond t behoorlijk tricky.
Klik om te vergroten...