Ze brengen random junk binnen waar jij geen bericht van krijgt. Althans, zo heb ik het gelezen ergens. Je kunt 1 settler op een station zetten en volgens mij kun je er zeker meerdere bouwen.
Hoewel ik echt wel geniet van de game en het ook een geweldige game vind is er eigenlijk wel 1 minpunt die bij mij toch wel zwaar telt. En dat is de variatie of beter gezegd gebrek aan variatie in quests. Eigenlijk komen alle quest wat op hetzelfde neer ga naar een punt knal iedereen af of vind wat en ga terug naar diegene waarvan je de missie hebt gekregen. Hierdoor begint zo nu en dan toch wel wat de verveling toe te slaan en een seen that done that gevoel te krijgen.
Ja maar dat is toch het idee van dit soort games. Een missie die zegt, haal voertuig A op bij punt B en breng het naar punt C zonder enig schiet/moord werk, is denk ik echt niet leuk. Of ga naar punt A laat iedereen in leven en begin een vakantiepark voor naakte negerinnen. Ook niet heel erg interessant. Of neem lucifers mee breek de kopjes eraf en stop ze bij locatie B in het oor van de naaktslak Harry.. Dat soort dingen zijn ook niet echt mijn ding...
Ik vind de verhaaltjes waar de quests rond gebouwd zijn juist tof. En dat je dan logs en zo vindt die wat achtergrond informatie geven ...
Iemand die mij een Fallout 3 code zou willen sturen? Eventueel te ruil tegen downloadcodes voor Gears of war 1&2.
Hoe werken die speech challenges eigenlijk? Is alleen je charisma van belang of ook perks? Ik equip steeds kleren om zo Chr 6 te hebben, maar fail bijna alle speech challenges.
Charisma is van belang, want daardoor vergroot je de kans op een succesvolle speech. Nog niet in de guide nagekeken, maar ik zie het wel steeds langskomen op internet en heb het al wel zelf ervaren. Knalrood heb je dus een te laag Charisma, maar heb je die op 10 staan met wat perks eronder, dan slaag je voor zowat alles.
Doe ik ook hoor, of dreigen, of een gun op ze richten. Dat wil ook wel eens werken.. Oeh oeh, hier neem maar wat je nodig heb..
Dat bouwen is niks voor mij. Ik krijg werkelijk niks mooi aangesloten. Als ik walls doe willen ze alleen rechtuit en niet het hoekie om. En ik vind het allemaal zeer onduidelijk te zien wat he bouwt. Je zit er veel te dicht op. En echt minder dat je CHR 6 moet hebben voor veel dingen. Ik wil in Sanctuary een cooking pot, maar dan heb ik dus ook CHR 6 nodig. Ooit een bosjesman met CHR 6 gezien alstie een fikkie gaat stoken ?!?