[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Combat Shotgun nu met 105 Damage plus nog wat rifleman perks. Gevaarlijk

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze brengen random junk binnen waar jij geen bericht van krijgt. Althans, zo heb ik het gelezen ergens. Je kunt 1 settler op een station zetten en volgens mij kun je er zeker meerdere bouwen.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Jazeker, ik heb toevallig gisteren drie van die dingen neergezet, meer voor de sier eigenlijk.

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe heb je hem zover gekregen? Ik heb hem nu op 81 Damage..

5. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Hoewel ik echt wel geniet van de game en het ook een geweldige game vind is er eigenlijk wel 1 minpunt die bij mij toch wel zwaar telt. En dat is de variatie of beter gezegd gebrek aan variatie in quests. Eigenlijk komen alle quest wat op hetzelfde neer ga naar een punt knal iedereen af of vind wat en ga terug naar diegene waarvan je de missie hebt gekregen. Hierdoor begint zo nu en dan toch wel wat de verveling toe te slaan en een seen that done that gevoel te krijgen.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe zien jullie personages eruit? De mijne loopt er momenteel zo bij:

7. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Oeh! Hoe kom je aan die Clubmaster? Die wil ik!

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja maar dat is toch het idee van dit soort games. Een missie die zegt, haal voertuig A op bij punt B en breng het naar punt C zonder enig schiet/moord werk, is denk ik echt niet leuk. Of ga naar punt A laat iedereen in leven en begin een vakantiepark voor naakte negerinnen. Ook niet heel erg interessant. Of neem lucifers mee breek de kopjes eraf en stop ze bij locatie B in het oor van de naaktslak Harry..
    Dat soort dingen zijn ook niet echt mijn ding... :D

WorkingTitle vindt dit leuk.
  9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de verhaaltjes waar de quests rond gebouwd zijn juist tof. En dat je dan logs en zo vindt die wat achtergrond informatie geven ...

10. Nordin

Nordin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij een Fallout 3 code zou willen sturen? Eventueel te ruil tegen downloadcodes voor Gears of war 1&2.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoe werken die speech challenges eigenlijk? Is alleen je charisma van belang of ook perks? Ik equip steeds kleren om zo Chr 6 te hebben, maar fail bijna alle speech challenges.

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat vraag ik me ook af. Ik heb tot nu toe echt alleen maar Failed gehad met CHA6.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Charisma is van belang, want daardoor vergroot je de kans op een succesvolle speech. Nog niet in de guide nagekeken, maar ik zie het wel steeds langskomen op internet en heb het al wel zelf ervaren.

Knalrood heb je dus een te laag Charisma, maar heb je die op 10 staan met wat perks eronder, dan slaag je voor zowat alles. ;)

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nou, met CHR 6 en gele keuzes fail ik 9 van de 10 keer?

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb Charisma 5 en slaag 50-50 ongeveer. Zou anders niet weten wat het probleem is.

16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lief glimlachen en ze keihard bedonderen, werkt bij mij prima.. :lol:

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik scheld iedereen uit.

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Doe ik ook hoor, of dreigen, of een gun op ze richten. Dat wil ook wel eens werken.. Oeh oeh, hier neem maar wat je nodig heb..:D

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat bouwen is niks voor mij. Ik krijg werkelijk niks mooi aangesloten. Als ik walls doe willen ze alleen rechtuit en niet het hoekie om. En ik vind het allemaal zeer onduidelijk te zien wat he bouwt. Je zit er veel te dicht op. En echt minder dat je CHR 6 moet hebben voor veel dingen. Ik wil in Sanctuary een cooking pot, maar dan heb ik dus ook CHR 6 nodig. Ooit een bosjesman met CHR 6 gezien alstie een fikkie gaat stoken ?!?

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind dat bouwen ook maar niks. It just doesn't work. Teveel dingen die gelimiteerd zijn.

Deel Deze Pagina